از شکستن شیشه توسط دروازه‌بان فرش آرا تا طرح انحلال آذرخش توسط مدیرعامل


دیدار حاشیه‌دار آذرخش و فرش‌آرا

آذرخش بندرعباس بازهم همچون هفته‌های آخر طعم ناکامی را چشید و ششمین باخت خود را این بار در میان هواداران پرشورش در بندرعباس تجربه کرد.

به گزارش سادس، از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر روز جمعه (6 مهر) تیم آذرخش بندرعباس میزبان تیم فرش آرا مشهد بود که در پایان ششمین شکست خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تجربه کرد. در این دیدار پربرخورد علی‌رغم اینکه تیم آذرخش موقعیت‌های زیادی را خلق کرد و دو پنالتی را از دست داد با نتیجه سه بر یک شکست خورد که علی عابدین برای آذرخشی‌ها و سروش احمدنیا، علی ابراهیمی و کمال کهندل برای فرش آرا مشهد موفق به گلزنی شدند.

از حواشی این مسابقات می‌توان به 30 ثانیه پایانی این دیدار اشاره کرد، جایی که داور مسابقه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که ضربه امین نصرالله‌زاده توسط مسعود محمدی(دروازه‌بان فصل گذشته آذرخش) مهار شد اما داور مسابقه به دلیل حرکت زودهنگام مدافع تیم فرش آرا مشهد اعلام تجدید پنالتی کرد که با اعتراض عجیب‌وغریب دروازه‌بان تیم مشهدی همراه بود با ضربه کوبیدن‌های پیاپی بر روی زمین سبب تشنج در بازی و درگیری بازیکنان دو تیم با یکدیگر و اعتراض هواداران و پرتاب بطری‌های آب‌معدنی شد که پس از چند دقیقه با اخراج مسعود محمدی از زمین مسابقه، سرمربی تیم فرش آرا اقدام به بیرون کشیدن تیم از زمین کرد و پس از مدتی با آرام شدن جو سالن بار دیگر بازی آغاز و بازهم ضربه امین نصرالله زاده این بار توسط حامد سنایی مهار شد تا این دیدار با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

در پایان بازی درحالی‌که هیچ‌کدام از دو سرمربی حاضر به گفت‌وگو نشده بودند، مسعود محمدی (دروازه‌بان فرش آرا مشهد) بازیکن اخراجی با مشت درب کمد رختکن را شکست.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس: با این شرایط تیم فوتسال آذرخش منحل شود، بهتر است

فرخ شرف، مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس پس از شکست تیمش برابر فرش آرا مشهد در گفت‌وگو با سادس افزود: تا هفته یازدهم به هر دلیلی نتایج خوبی نگرفته‌ایم و قانون فوتبال است که گل نزنی به‌طور حتم گل خواهی خورد و در دیدار برابر فرش آرا مشهد موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم.

وی بابیان اینکه امیدوارم وعده مسئولان مبنی بر تزریق کمک مالی پس از یازده هفته عملی شود، اضافه کرد: بنده و سایر مسئولان باشگاه شرمنده بازیکنان هستیم و مهم‌ترین دلیل عدم نتیجه‌گیری‌مان به همین مشکلات مالی بازمی‌گردد.

شرف با اشاره به اینکه وقتی مشکلات مالی باشد تیم به حاشیه می‌رود و دیگر کار تاکتیکی معنایی ندارد، بیان کرد: بازیکنان با این شرایط به‌سختی در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و همین موضوع بر عملکرد فنی‌شان تأثیر می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس بابیان اینکه یازده هفته می‌گذرد و همچنان در انتظار مصوبه شورای شهر بندرعباس برای پرداخت کمک مالی موجود در حساب به تیم آذرخش هستیم، خاطرنشان کرد: هفته گذشته رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس قول عملی شدن این مصوبه را داد اما بازهم خبری نشد.

وی در پایان گفت: با این شرایط اگر تیم فوتسال آذرخش منحل شود انگار بهتر است زیرا در بدترین شرایط از لحاظ مالی قرار داریم و باید کسی به دادمان برسد.

کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس: مسئولانی که وعده دادند، اکنون کجا هستند

کاپیتان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: نمی‌دانم مسئولانی که در ابتدای فصل در تمرینات حاضرشده و پس از گرفتن عکس یادگاری وعده پرداخت پول دادند، اکنون کجا هستند.

محمد بنی اسدی پس از شکست تیمش برابر فرش آرا مشهد در گفت‌وگو با سادس افزود: به احترام هواداران حاضر شدم تا بسیاری از حقیقت‌ها را بازگو کنم و بسیاری افراد تصور نکنند بازیکنان در حال کم‌کاری هستند.

وی بابیان اینکه نمی‌دانم مسئولانی که در ابتدای فصل در تمرینات حاضرشده و پس از گرفتن عکس یادگاری وعده پرداخت پول دادند، اکنون کجا هستند، اظهار کرد: تماشاگران از بسیاری از رخدادها و شرایط خبر ندارند و حق‌دارند اعتراض کنند اما بنده نه‌تنها این فصل و پس از گذشت یازده هفته ریالی دریافت نکرده‌ام بلکه 60 درصد مطالبات فضل گذشته‌ام را همچنان در انتظار پرداخت هستم.

بنی اسدی با اشاره به اینکه ابتدا باید مسئولان باشگاه و سپس مسئولان استان هرمزگان که وعده حمایت دادند پاسخگو بازیکنان و هواداران باشند، عنوان کرد: بازیکنان بدون هیچ چشمداشتی از جان خود مایه می‌گذارند و در بدترین شرایط در زمین مسابقه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *