اکبرپور: دوست دارم استقلال با گل‌های گرو و تبریزی برنده شود


علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر هافبک‌های این تیم بتوانند در نبرد میانه زمین، بازیکنان خط میانی پرسپولیس را شکست دهند، آبی‌های پایتخت برنده داربی خواهند شد.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت و بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با سادس، درباره داربی ۸۸ و احتمال موفقیت آبی‌های پایتخت در این دیدار گفت: بازی استقلال مقابل السد نشان داد که این تیم می‌تواند به چه زیبایی مقابل تیم‌های قدرتمند فوتبال بازی کند.

وی ادامه داد: شاید اگر استقلال در دقایق آخر ۹ نفره نمی‌شد می‌توانست نتیجه را برگرداند و حتی به نیمه نهایی صعود کند. بازیکن‌ها انگیزه کافی برای مقابله با پرسپولیس را دارند و می‌دانند پیروزی مقابل رقیب سنتی می‌تواند چقدر در روند موفقیت در بازی‌های بعدی تاثیرگذار باشد. استقلال چیزی از پرسپولیس کمتر نداشته باشد، بیشتر هم دارد و اگر بازیکنان با تمرکز بالا در زمین حاضر شوند می‌توانند شاگردان برانکو را شکست دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد ضعیف گل زنی آبی‌ها در چند بازی اخیر گفت: استقلال مهاجمان خوبی چون مرتضی تبریزی، الحاجی گرو و روح‌الله باقری دارد. پرسپولیس دفاع کندی دارد و اگر روز خوب این مهاجمان باشد و بتوانند برای استقلال خوب بازی کنند، استقلال می‌تواند با بیش از یک گل حریفش را شکست دهد. تبریزی ضربات سر خوبی دارد و تکنیک باقری و بازی نگهداشتن گرو می‌تواند باعث برتری خط حمله استقلال مقابل دفاع پرسپولیس باشد.

اکبرپور درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی ۸۸ گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد اما من امیدوارم و می‌دانم که استقلال برنده این جدال خواهد بود. همچنین دوست دارم تبریزی و گرو برای شاگردان شفر گل‌زنی کنند. اگر استقلال به حریف فشار بیاورد و هافبک‌هایش بتوانند به بازیکنان میانی پرسپولیس غالب شوند، صد درصد پیروز داربی می‌شوند. پیروزی استقلال در گرو غلبه آبی‌ها در میان زمین خواهد بود.

مهاجم سابق استقلال در پایان درباره شیرین‌ترین خاطره‌اش از این مسابقه سنتی تصریح کرد: در یک داربی ما توانستیم با یک گل پرسپولیس را شکست دهیم که تنها گل آن بازی را من به ثمر رساندم. شیرینی این پیروزی با گل ۳ امتیازی من شکستن طلسم پنج – شش ساله‌ای بود که از مغلوب کردن پرسپولیس عاجز بودیم. با آن پیروزی ضمن افزایش انگیزه‌مان، خودمان را از سایر تیم‌ها جدا کردیم و توانستیم در پایان قهرمان لیگ شویم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *