شرایط‌مان برای دفاع از دین خدا روز به روز بهتر می‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علی‌رغم اقدامات مستکبران و دست‌نشاندگان آن‌ها علیه مسلمانان، شرایط ما برای دفاع از دین خدا روز به روز بهتر می‌شود.
به گزارش سادس به نقل از سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره تفاوت جنگی که در سوریه و عراق وجود دارد با دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: تفاوت چندانی وجود ندارد؛ چون هر دو مواجهه حق و باطل است که فقط تاکتیک‌ها تغییر یافته است؛ آن روز کفار به واسطه ارتش بعث عراق و سردار ناکام قادسیه یعنی صدام و حمایت همه غربی‌ها و شرقی‌ها و بخشی از کشورهای عربی در جنگ با اندیشه و تفکر ناب اسلامی بودند و امروز مستکبرین به میدان آمده‌اند.

وی افزود: امروز مستکبرین از ظرفیت تکفیری‌ها و کسانی که وفادار به اسلام ناب نیستند و برداشت التقاطی از اسلام دارند و قرآن را به درستی تفسیر نکرد‌ه‌اند، به عنوان ابزار استفاده می‌کنند؛ در واقع شکل و تاکتیک فرق کرده اما ماهیت آن که حق و باطل بودن باشد، تفاوتی نکرده است.

سردار فضلی ادامه داد: بنابر این تفاوتی از جهت ماهیت مقابله با باطل بین امروز و گذشته وجود ندارد؛ البته گذشته الگویی برای امروز است و یا به عبارتی گذشته تجربه‌ای برای امروز شده است.

وی همچنین با اشاره به تقابل همیشگی حق و باطل اضافه کرد: علی‌رغم اقدامات مستکبران و دست‌نشاندگان آن‌ها علیه مسلمانان، شرایط ما برای دفاع از دین خدا روز به روز بهتر می‌شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *