عبدالحمید احمدی: کاروان ایران تاکنون عملکرد خوبی داشته است


عبدالحميد احمدي

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه تیم‌ها و ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا تا امروز از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش سادس منطقه زنجان، عبدالحمید احمدی شامگاه دیروز در حاشیه آیین افتتاحیه دهمین المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌ها، موضوع استعدادیابی در ورزش است که در پشتوانه‌سازی ورزش برای آینده کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. 

وی افزود: در حوزه ورزش همگانی، برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برگزاری اولین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر در سال‌جاری خواهد بود که این برنامه با هدف شناسایی و پرورش استعدادها در رشته‌های مختلف ورزشی خواهد بود تا ورزشکاران حضور مقتدرانه‌ای در مسابقات بین‌المللی و به‌خصوص المپیک چهار سال آینده داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مشارکت هرچه بیشتر مردم در فعالیت‌های ورزشی، حمایت گسترده‌تر از فعالیت هیئت‌های ورزشی در استان‌ها خواهیم داشت که در قالب برنامه‌های مختلف و با مشارکت مردم برگزار خواهد شد تا بتوانیم زمینه حضور هرچه بیشتر مردم را در ورزش فراهم کنیم. 

وی یادآور شد: خوشبختانه در حوزه ورزش روستایی و عشایری نیز برنامه‌های خوبی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان ‌قرار دارد، به طوری که امسال شاهد تجهیز ۳۲۰۰ خانه ورزش روستایی در کشور خواهیم بود که در مجموع به بیش از 5000 خانه ورزش روستایی خواهد رسید که اتفاق خیلی مهمی در جهت توسعه ورزش روستایی خواهد بود.

معاون فرهنگی و توسعه وررش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اولین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر امسال اواخر آبان‌ماه و اوایل آذرماه از سراسر کشور در ۲۹ رشته در بخش بانوان و ۳۹ رشته در بخش آقایان برگزار خواهد شد. 

این مسئول در ادامه به نتایج کسب شده کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم‌های ملی ایران و ورزشکاران نتایج خوبی را در تعدادی از رشته‌های ورزشی کسب کردند. به خصوص حضور افتخارآفرین در رشته‌هایی چون کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری، کاراته، کبدی و ووشو که امیدواریم این روند تا پایان رقابت‌ها برای تیم‌های ملی ایران ادامه داشته باشد تا بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول رده‌بندی مدال‌ها کسب کنیم. 

احمدی خاطرنشان کرد: اکثر رشته‌های ورزشی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا نتایج خوبی را کسب کردند به طوری که شاهد تلاش جدی و پرتوان تیم‌ها و بازیکنان در این رقابت‌ها بودیم که پس از بازگشت تیم‌ها، عملکرد فدراسیون‌های ورزشی حاضر در این رقابت‌ها توسط ستاد بازی‌های آسیایی به طور دقیق مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و به اطلاع مردم نیز خواهد رسید. 

این مسئول یادآورشد: گاها موضوع بی‌انضباطی در برگزاری رویدادهای ورزشی اتفاق می‌افتد که به دلیل حساسیت رقابت‌ها و شرایط دشواری است که ورزشکاران برای آماده‌سازی و حضور در این رقابت‌ها متحمل می‌شوند که گاهی ضعف مدیریت موجب رخداد چنین بی‌انضباطی‌هایی می‌شود که در کم‌ترین زمان بررسی و تصمیم نهایی اخذ خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *