چاه آب در زنجان جان سه نفر را گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان از مرگ تلخ سه فرد روستايي در درون چاه متروکه آب در يكي از روستا هاي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ ” ايرج خاني پور ” گفت: اين حادثه در کيلومتر 90 مسير ارتباطي زنجان – ميانه در اطراف روستاي سلطان آباد اتفاق افتاد.

وي افزود: مقني وقتي درون چاه قرار مي گيرد پس از مدت زمان کوتاهي به دليل کمبود اکسيژن و کاهش سطح هوشياري در آب غوطه ور مي ماند که در اين لحظه يکي از حاضرين در صحنه براي نجات مقني وارد چاه شده و خود نيز دچار حالت خفگي مي گردد که در نتيجه نفر سوم براي نجات اين 2 نفر دل به چاه مي زند که متاسفانه او نيز به وضعيت آنان دچار مي شود.

خاني پور اظهار کرد: نفر چهارم با ديدن اين صحنه، ريسک نمي کند و بلافاصله براي نجات جان اين سه نفر با مرکز اورژانس و پليس 110 تماس مي گيرد و عوامل مستقر در پايگاه اورژانس سلطان آباد به محل حادثه مي رسد.

وي ادامه داد: عوامل انتظامي شهرستان زنجان و عوامل اورژانس مستقر در پايگاه هاي دره ليک و ايده لو يکي پس از ديگري به محل حادثه مي رسند و چون براي بيرون کشيدن آنان از درون چاه نياز به تجهيزات خاص بوده بنابراين از طريق مرکز پيام اورژانس موضوع به آتش نشاني شهرداري زنجان اطلاع داده مي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان افزود: متاسفانه اين سه نفر قبل از رسيدن آمبولانس ها به محل جان خود را از دست داده بودند و آتش نشانان پس از رسيدن بر بالاي چاه، عمليات نجات را آغاز کردند که در نهايت جسد آنان بيرون کشيده شد.

سرهنگ خاني پور ميانگين سني فوت شدگان را 38 تا 43 سال اعلام و همچنين به يک مورد حادثه گازگرفتگي در گلشهر کاظميه زنجان نيز اشاره کرد و گفت: در اين حادثه مردي حدود 60 ساله حوالي ساعت 9 شب بر اثر نشت و استنشاق گاز شهري دچار مسموميت شد که با حضور عوامل انتظامي و اورژانس مصدوم به بيمارستان وليعصر (عج) زنجان منتقل شد و از مرگ حتمي نجات يافت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *