هفته ناجا ، فرصتي براي نمايش توانمندي و اقتدار پليس به جامعه

فرمانده انتظامي استان هفته ناجا را به معناي نمايش توانمندي و ارائه نظم و انضباط جامعه معرفي کرد و اظهارداشت: وقتي که توانمندي و ارائه خدمات موثر پليس برهمگان آشکار باشد، مشارکت مردمي براي تامين و ايجاد امنيت را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،سرهنگ ” مهدي انصاري” فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد ضمن تشريح برنامه هاي انتظامي استان به مناسبت هفته ناجا گفت: مهم‌ترين شاخصه هفته ناجا در سال 95 در استان همزمان شدن اين هفته با برگزاري کنگره شهداي استان و ماه محرم‌ و متجلي ساختن حماسه حسيني است و اجراي برنامه هاي هفته نيروي انتظامي در سال جاري بايد همراه با حفظ شأن و منزلت ماه محرم باشد.

وي افزود : شناسايي راهبردها و راهكارهاي توسعه نظارت مردمي با پليس، ترويج فرهنگ نقدپذيري، نظارت و پاسخگويي در ناجا و بهره برداري از نظارت علمي انديشمندان و محققان در راستاي اثر بخشي عملكرد از جمله مولفه هايي است كه نيروي انتظامي مد نظر قرار داده است .

اين مقام ارشد انتظامي مشاركت مردم در امنيت عمومي را بسيار مهم و اثر بخش دانست و تصريح كرد : گسترش و تقويت تعاملات و ارتباطات پليس و نهادهاي متولي نظم و امنيت و استفاده از ظرفيت هاي مردمي علاوه بر اثراتي که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعي دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضايت عمومي اثر گذار خواهد بود .

سرهنگ انصاري جلب رضايت شهروندان را از مهم ترين اهداف ماموريتها در نيروي انتظامي عنوان کرد و تصريح نمود : جلب رضايت و خشنودي مردم ، خشنودي خداوند را بدنبال خواهد داشت و يقينا با توجه به نوع و ويژگي هاي خاص کار در ناجا ، انجام ماموريت ها و وظايف توسط کارکنان اين مجموعه علاوه بر پاداش دنيوي ، پاداش اخروي نيز به همراه خواهد داشت .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *