رعايت قانون، زبان تشکر مردم از پليس

نماينده ولي فقيه در استان ،ضمن قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي نيروي انتظامي ، زبان تشکر مردم از پليس را رعايت قانون عنوان کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،”آيت الله سليماني”نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان در صبحگاه مشترک هفته نيروي انتظامي گفت:ترديدي نيست که شعار “همه با هم براي امنيت و آرامش”مربوط به يک هفته و زمان خاص نمي باشد و اين شعار به عنوان يک راهبرد مهم در نوع نگاه و طرح ريزي برنامه ها و مأموريت پليس همواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان با اشاره به اينکه،سلاح،تکنيک ،نيرو،حرفه و تخصص و تاکتيک قدرت مي آورد ولي اقتدار به همراه نخواهد داشت،افزود:اقتدار در هسويي بين مردم و نيروهاي حاکم و در لواي اجراي قانون و حفظ کرامت مردمي مي باشد که نيروي انتظامي ما در اين راه و مسير در حرکت مي باشد.

آيت الله سليماني تصريح کرد:امروز نيروي انتظامي ما،نيروي بر مردم نيست بلکه نيرويي براي مردم است و اگر دستوري را براي جامعه ابلاغ مي کند،قطعا اين دستور در راستاي منفعت مردم است.

نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان در ادامه گفت:اگر امروز راه هاي ما امنيت دارد و دانشجويان،فعالان اقتصادي،سياسي و بهداشتي به راحتي به اقدامات و برنامه هاي خود مي رسند،اين به برکت وجود نيروهاي مسلح مقتدر و به ويژه نيروي انتظامي مي باشد.

آيت الله سليماني در بخش پاياني سخنان خود ضمن قدرداني از تلاش هاي نيروي انتظامي و مرزباني در حفظ امنيت،گفت:زبان شکر جامعه در برابر زحمات اين عزيزان بايد زبان علمي که همان پذيرش و هدايت و راهنمايي دستورات اين عزيزان است، باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *