شاه حسینی: اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام عجولانه بود


شاه‌ حسینی

رئیس پیشین کمیته انضباطی می‌گوید برنده یک مسابقه در صورت حاضر نشدن یکی از تیم‌ها سازمان لیگ نیست و در این زمینه کمیته انضباطی تصمیم گیرنده است.

به گزارش سادس، سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد به دلیل این که استقلالی‌ها خواستار تعویق تاریخ بازی سوپرجام لیگ با پرسپولیس بوده‌اند، تیم پرسپولیس برنده بازی است.

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رییس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران درباره این ماجرا در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: این بحث حضور نداشتن تیم در یک مسابقه است. اگر تیمی در روز بازی به میدان نرفت، پرونده بازی به کمیته انضباطی می‌رود تا در مورد آن تصمیم گیری شود. علاوه بر تعیین نتیجه، کمیته انضباطی می‌تواند جریمه‌های نقدی هم برای تیمی که در مسابقه حاضر نشده است را در نظر بگیرد. تعیین کننده برنده مسابقه در صورت شرکت نکردن یک تیم، کمیته انضباطی است نه سازمان لیگ. شاید تیمی اعلام کند ما در یک مسابقه شرکت نمی‌کنیم اما روز بازی به زمین بیایند.

شاه حسینی در مورد سرنوشت این بازی هم بیان کرد: استقلالی‌ها می‌توانند در ارکان قضایی به این تصمیم سازمان لیگ اعتراض کنند.

رییس پیشین کمیته انضباطی با اشاره به این که نامه‌های باشگاه استقلال به سازمان لیگ را ندیده است، تصریح کرد: حتی اگر استقلال به صورت رسمی از این مسابقه انصراف می‌داد، باید بلافاصله پرونده مسابقه را به کمیته انضباطی ارسال می‌کردند تا در باره آن تصمیم‌گیری شود. من در زمان ریاستم بسیاری از این پرونده را بررسی کرده بودم. در کل این تصمیم با عجله گرفته شده است و کار سازمان لیگ در این مورد درست نبوده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *