تقويت باورهاي مذهبي بهترين راه مقابله با آسيب هاي اجتماعي

فرمانده انتظامي استان در جمع نمازگزاران مسجد کريم خان و ايثارگران راهيان عاشوراي تبريز،گفت: حضور در هيئت هاي حسيني و تقويت باورهاي مذهبي بهترين راه مقابله با آسيب ها و معضلات اجتماعي است.

به گزارش سادس پايگاه خبري پليس، سردار “محسن حسن خاني” در آستانه هفته ناجا با حضور در جمع نمازگزاران مسجد کريم خان و ايثارگران راهيان عاشوراي تبريز، گفت: يكي از برنامه هاي هفته ناجا زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و تجليل و تكريم خانواده هاي آنهاست و در کنار اين برنامه ها تبيين نقش ناجا در دفاع مقدس و تامين امنيت کشور مي باشد.

وي در ادامه ضمن بيان رشادت ها و دلاوري هاي ارتش اسلام و سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، افزود: در جنگ تحميلي نيروي انتظامي در کنار ساير نيروهاي مسلح از همان روزهاي آغازين جنگ پاي کار بوده و با تشکيل لشکر روح الله و تيپ موسي بن جعفر(ع) نزديک به 13 هزار شهيد تقديم انقلاب کرده است.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه جنگ عليه ايران اسلامي تمام نشده است بلکه نوع جنگ و حربه تغيير يافته است، اظهار داشت: استكبار جهاني با راه اندازي جنگ نرم و تهاجم فرهنگي و ترويج مسائل ضداخلاقي تلاش مي كند ملّت ايران را از ارزش هاي اسلامي، باورهاي ديني و معنويات دور كرده و فرهنگ ناب اسلام محمدي(ص) را تضعيف كند.

وجاهت و صلاحيت پليس در خدمتگزاري به مردم است

اين مقام ارشد انتظامي استان بر ضرورت آشنا كردن جوانان با اهداف قيام امام “حسين”(ع) و فلسفه واقعه عاشورا و شناساندن بيش از پيش شخصيت بزرگوار امام “حسين”(ع) و ياران باوفايش تاکيد کرد و گفت: حضور در هيئت هاي حسيني و داشتن بصيرت و هوشياري توام با شور و شعور حسيني سدي محکم در مقابله با آسيب ها و معضلات اجتماعي است.

سردار حسن خاني توجه به امر پيشگيري از جرايم را لازم و ضروري دانست و تاکيد کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامي استان ضمن حضور و شرکت در هيئت هاي حسيني نسبت به آموزش هاي لازم در امر پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي اهتمام ويژه داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اينکه وجاهت و صلاحيت پليس در خدمتگزاري به مردم است،تصريح کرد: پليس ايران پليسي مکتبي و ولائي بوده و مطيع محض فرامين ولي فقيه زمان و فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالي) مي باشد و خدمتگزاري به مردم را براي خود افتخار مي داند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *