نکونام در گفت‌وگو با سادس: رقابت در لیگ فوتبال ایران نابرابر است


جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید رقابت در لیگ برتر فوتبال ایران نابرابر است. او هم‌چنین گفت که به اندازه ۲۴ سال باید تلاش کنیم تا نساجی را در لیگ حفظ کنیم.

به گزارش سادس، جواد نکونام پیشکسوت فوتبال ایران و رکورددار بازی ملی با پیراهن تیم ملی ایران این روزها درحال آماده سازی تیم نساجی مازندران است. او که موفق شد نساجی را به لیگ برتر فوتبال ایران هدایت کند و آرزوی قدیمی مردم شهر قائمشهر را برآورده کند، حالا به دنبال اثبات توانایی‌هایش در نساجی است.  

او در گفت‌وگو با سادس، به سوالات مختلفی در حوزه‌های مختلف پاسخ داد. مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

* ابتدا از وضعیت تیم نساجی برایمان صحبت کنید. شرایط تیمتان و یارگیری نساجی را توضیح دهید.

– ما تمریناتمان را به موقع شروع کردیم. شروع کار برایمان سخت بود چون از تیم پارسال تنها ۵-۶ بازیکن داشتیم و بقیه بازیکنان متاسفانه جدا شدند. واقعا از این موضوع ناراحت هستم ولی از طریق شما به آنها می‌گویم که بابت زحماتشان و تلاش‌هایی که داشتند از آنها متشکرم. تمام زحمات را آنها انجام دادند. آنها یک کار تاریخی کردند. مدیریت باشگاه، مالک و کادر من هم تلاش کردند و نفر آخر من بودم که کمترین سهم را در این صعود داشت. خوشحالیم که نساجی بالا آمد. مدیون زحمات بازیکنانی هستیم که کنار ما نیستند و مردم قائمشهر تا ابد قدردان این بازیکنان هستند. در کل ما تغییر و تحول زیادی داشتیم و نیاز داشتیم تا هماهنگی را در دستور کار قرار دهیم. کار سختی داریم. تیمی که نفرات اصلیش جدا شده، برای هماهنگی کارش سخت است. به همین دلیل کار می‌کنیم تا زودتر به هماهنگی برسیم. بازیکنان خوبی گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم به شرایط ایده آل برسیم و کار بزرگی انجام دهیم. بازهم به مردم قائمشهر می‌گویم که اگر ۲۴ سال طول کشید که تیم بالا بیاید، باید به اندازه ۲۴ سال تلاش کنیم تا تیم حفظ شود. رقابت کاملا نابرابری است. با توجه به شرایط تیم‌های دیگر و بازیکنانی که دارند، کار ما سخت است. امیدوارم مردم حمایت کنند و کنار ما باشند تا بتوانیم در لیگ بمانیم. این هدف اصلی ماست. امیدوارم جایگاهی به دست آوریم که هوادارانمان خوشحال باشند.

ادامه دارد… 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *