بازپرداخت سود 22 درصدي سهامداران شرکت عطر گل ياس/ احداث مجتمع رفاهي خدماتي در گلستان

مدير عامل بنياد تعاون ناجا در گرگان از پرداخت سود سهام داران شركت عطر گل ياس و سرمايه اوليه كاركنان برابر تعهدات قبلي در سال جاري و بر اساس زمانبندي از پيش تعيين شده خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “محمدعلي نوري‌نژاد” در بازديد از پروژه هاي عمراني در دست اقدام ناجا و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان گلستان گفت: با تمام وجود در راستاي رسيدگي و پاسخگويي به مطالبات كاركنان تلاش كرده و اين موضوع با جديت در دستور كار بنياد تعاون قرار دارد.

وي گفت: يكي از اولويت هاي بنياد تعاون ناجا به نتيجه رساندن پروژه هاي در دست اقدام است و اين جز در سايه تلاش، همدلي و همكاري همه كاركنان ميسر نخواهد شد.

سردار نوري نژاد در ادامه به موضوع مسكن و پرداخت تسهيلات مسكن در قالب كد 62 ويژه کارکنان انتظامي گلستان اشاره كرد و گفت: در صورت تامين اعتبار، 80 درصد تسهيلات مسكن و 50 درصد وام ازدواج كاركنان انتظامي گلستان در سال جديد پرداخت خواهد شد.

وي گفت: هدف از سفر به استان ها در واقع بررسي وضعيت پروژه هاي در دست ساخت بنياد و تعيين ميزان پيشرفت آنها است.

وي به روند بازپرداخت سود سهام داران شركت عطر گل ياس نيز اشاره و تشريح كرد: به سرمايه اوليه كاركنان سهامدار در شرکت عطر گل ياس فقط 22 درصد سود بر اساس زمانبندي از پيش تعيين شده، صورت مي گيرد.

وي به پروژه هاي در دست ساخت بنياد تعاون ناجا در استان گلستان اشاره كرد و افزود: مجتمع رفاهي پرديس گلستان نيز يكي از پروژه هايي است كه در بنياد تعاون در حال پيگيري است.

گفتني است سردار نوري نژاد در اين سفر از پروژه استخر شهداء و پل هاي زيرگذر و روگذر شهر گرگان كه توسط بنياد تعاون ناجا ساخته شده است، بازديد كرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *