برگزاری جام حذفی و سوپر جام والیبال از فصل آینده/ 2 مرداد، آخرین مهلت تیمهای بدهکار


مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و آلمان

محمد حسین شفقی گفت: تیم های لیگ برتری تنها تا دوم مرداد فرصت تسویه حساب دارند.

محمد حسین شفقی، رئیس سازمان لیگ والیبال در گفت و گو با سادس، درباره آنچه که در جلسه روز گذشته (دوشنبه) شورای لیگ گذشت گفت: امسال در نظر داریم علاوه بر برگزاری لیگ برتر به شیوه سابق رقابت‌های جام حذفی را نیز برگزار کنیم و پس از مشخص شدن قهرمان این دو رقابت، بازی سوپر جام نیز برگزار خواهد شد.
او ادامه داد: در جلسه روز گذشته شورای لیگ برتر والیبال علاوه بر رئیس فدراسیون، روسای هیئت های استانی، مصطفی کارخانه به عنوان نماینده مربیان، عادل غلامی به عنوان نماینده بازیکنان، صالح به عنوان نماینده پیشکسوتان، حاتمی به عنوان مشاور فنی فدراسیون والیبال، خاکزاد به عنوان مشاور حقوقی، علی فرخی به عنوان رئیس کمیته انضباطی، علی پور عروجی به همراه منظمی و یزدان پناه در جلسه حضور داشتند. حتی پیش از این از مدیر روابط عمومی خواسته بودیم تا اصحاب رسانه نیز حضوری فعال در این جلسه داشته باشند اما تنها سه تن از پیشکسوتان عرصه رسانه به عنوان نماینده در جلسه حاضر شدند!
شفقی در پاسخ به این سوال که آیا روسای هیئت ها نیز با برگزاری جام حذفی همزمان با رقابت های لیگ برتر موافق بودند گفت: تمام روسای هیئت ها و دیگر اعضا موافقت خودشان را اعلام کردند. باز هم تأکید می‌کنم که بر اساس برنامه ای که پیش بینی کرده‌ایم جام حذفی در پنج و نهایت شش هفته می تواند به پایان برسد و قرار نیست هر تیم هر هفته چند بازی انجام دهد. همچنین قرار شده است تا تیم های لیگ برتری در دور اول جام حذفی استراحت داشته باشند و پس از مشخص شدن تیم های دیگر در مراحل بالاتر بازی کنند.
او در پاسخ به این سوال که با توجه به مشخص نبودن تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر چگونه برای جام حذفی برنامه ریزی کردند بیان کرد: به تمام تیم های لیگ برتر اعلام کردیم که تا دوم مرداد زمان دارند تا تسویه حساب کنند و سپس اعلام می‌شود که برای حضور در لیگ برتر فصل آینده چه میزان ورودی را باید پرداخت کنند. یادآور می شوم که در جام حذفی به اضافه تیم های لیگ برتر تیم های حاضر در دسته یک و زیر گروه می توانند اعلام آمادگی کنند و در رقابت ها حضور یابند.
رئیس سازمان لیگ والیبال در پایان درباره اینکه چه برنامه ای برای پر کردن زمان خالی بین لیگ برتر و لیگ ملت‌های والیبال اندیشیده اند، اظهار کرد: در نظر داریم تا بازی‌ها را در فصل آینده تا پنجم اردیبهشت ادامه دهیم که رقابت‌های لیگ ملت ها ۲۰ روز پس از این رقابت ها آغاز می شود و با این تدبیر می‌شود بازیکنان را در شرایط آماده نگه داشت. تیم ملی ایران در عرض یک ماه ۱۵ بازی را در چند قاره مختلف انجام داد و سفرهای هوایی ۴۰ ساعته را تجربه کرد اما تعطیلی لیگ آن هم چند ماه پیش از آغاز لیگ ملت ها در شکست های ابتدایی در لیگ ملت ها تاثیر داشت و نمونه بارز آن باخت برابر ژاپن بود. اما با شیوه جدید بازیکنان دو سه هفته به استراحت می پردازند و سپس با حفظ آمادگی می توانند عملکرد موفقی در تیم ملی داشته باشند.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *