کشف 97 درصدي پرونده هاي جرايم فضاي مجازي در خراسان شمالي

فرمانده انتظامي استان با قدرداني از عملکرد پليس فتا، از کشف 97 درصدي پرونده هاي جرايم فضاي مجازي در اين حوزه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “عليرضا مظاهري” در نشست خبري به عملکرد پليس در حوزه مرکز فوريت هاي پليس 110 اشاره کرد و گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون تعداد 120 هزار و 959 مورد تماس با اين سامانه برقرار شده که از اين تعداد 43 هزار و 869 مورد عملياتي شده است.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه از مجموع تماس هاي برقرار شده با مرکز فوريت هاي پليس 50 هزار و 418 مورد راهنمايي و ارشاد بود، تصريح کرد: 94 درصد مأموريت هاي مرکز فوريت هاي پليس 110 زير 15 دقيقه رسيدگي شده است.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي همچنين به آمار تماس هاي مردمي با دفتر نظارت همگاني 197 اشاره کرد و افزود: از 9 هزار تماس صورت گرفته با اين مرکز 881 مورد انتقاد، 412 پيشنهاد، 86 شکايت و 805 مورد تقدير از عملکرد پليس بود.

سردار مظاهري با اشاره به اقدامات پليس فتا استان، از کشف 97 درصدي پرونده هاي جرايم در اين حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون تعداد 181 پرونده مختلف شامل برداشت غيرمجاز، جرايم اخلاقي و سايبري در حوزه پليس فتا تشکيل و کشف شده است.

وي با بيان اينکه تأمين امنيت پايدار در حوزه امنيت اجتماعي خواسته عموم مردم و مسئولان است، گفت: در اين راستا نيروي انتظامي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را به صورت مستمر و با قوت در دستورکار گذاشته است.

اين مقام ارشد انتظامي در استان، با بيان اينکه اعتياد سرمنشا خيلي از آسيب ها و جرايم است، افزود: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در راه مبارزه بي امان با قاچاقچيان و توزيع کنندگان موادمخدر اهتمام جدي دارد.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي همچنين بيان داشت: يکي از برنامه هاي اصلي در حوزه مبارزه با موادمخدر در سال جاري جمع آوري معتادان متجاهر و همچنين برخورد با خرده فروشان موادمخدر سنتي و صنعتي در حاشيه شهرها است.

سردار مظاهري، از کشف يک تن و 71 کيلوگرم انواع موادمخدر در خراسان شمالي خبر داد و تصريح کرد: در اين رابطه يک هزار و 558 قاچاقچي و توزيع کننده دستگير و 13 باند قاچاق مواد مخدر نيز متلاشي شد.

وي در پايان از دستگيري 684 متعاد پرخطر در سطح استان خراسان شمالي خبر داد و خاطرنشان کرد: از کل تعداد معتادان دستگير شده 365 نفر به مراکز نگهداري و ترک اعتياد منتقل شدند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *