از این‌که روحانی و ظریف فهمیدند آمریکا دشمن است خوشحالم/ فعالیت‌‌‌های هسته‌ای را باید از سر گرفت

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: خوشحالیم که آقایان ظریف و روحانی به این نتیجه رسیدند که آمریکا دشمن ماست و نسبت به آنچه که در برجام بیش از این صحبت کرده بود متعهد نیست.

 به گزارش سادس به نقل از خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس  با اشاره به اظهارات رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل مبنی بر عدم پای بندی تعهدات طرف مقابل در قبال برجام اظهار داشت: خوشحالیم که آقایان ظریف و روحانی به این نتیجه رسیدند که آمریکا دشمن ماست و نسبت به آنچه که در برجام بیش از این صحبت کرده بود متعهد نیست.

وی افزود: طبق ضوابط و قوانین برجام ضرورت دارد که اگر آمریکا و 1+5 به تعهداتشان نسبت به برجام پای بند نباشند ما کار خود را در داخل کشور شروع کنیم یعنی سانتریفیوژها را به حرکت در بیاوریم و نیروگاه های هسته ای‌مان را مجددا راه اندازی کنیم.

سالک با بیان اینکه براساس قانون برجام در صورت نقض این توافق نامه از سوی طرف غربی ما باید تلاش گسترده ای درباره غنی سازی و افزایش میزان سانتریفیوژها به کار بندیم خاطر نشان کرد: اگر طرف مقابل بدعهدی کرده است لازمه اش آن است که جمهوری اسلامی فعالیت های هسته ای گسترده خود را مجددا راه اندازی کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *