گام مهم موسسه رازی برای اجرای ضوابط سازمان‌های ناظر بین‌المللی


معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی از برنامه‌ریزی مبنی بر اخذ گواهینامه مقررات جی‌ام‌پی برای شعب شش‌گانه این موسسه خبر داد و آن را گامی مهم در اجرای دقیق ضوابط سازمان‌های ناظر ملی و بین المللی دانست.

به گزارش سادس، دکتر مهرداد راسخی گفت: با توجه به جایگاه حساس موسسه رازی در تامین بهداشت و سلامت عمومی کشور، همواره تلاش ما در بخش تضمین کیفیت، اجرای دقیق ضوابط و مقررات سازمان‌های ناظر ملی و بین المللی و ارتقای جایگاه موسسه رازی در دنیا است.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف برنامه عملیاتی سال 97 اخذ گواهی جی ام پی برای هر شعبه است؛ گفت: سال گذشته برنامه مدون و مشخصی در حوزه تضمین کیفیت برای شعب تنظیم و ابلاغ شد تا با شناسایی موانع و ارائه راهکارهای خروج از مسئله، بتوانیم گام‌های عملیاتی در این بخش برداریم.

معاون تضمین کیفیت موسسه رازی افزود: کار مشترک نیازمند فهم و ادراک مشترک است و این نشست‌ها با ایجاد همگرایی در افکار، ما را به تحقق برنامه‌ها و اهداف عالی موسسه رازی رهنمون می‌کند.

گفتنی است جی ام پی، بخشی از سامانه تضمین کیفیت است که اطمینان می‌دهد محصول به صورت یکنواخت و دائم مطابق با استانداردهای کیفیت مربوطه تولید شده و تحت کنترل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *