نوایی: بسیاری از کشتی‌گیران و مربیان از وضعیت هیات تهران راضی نیستند/ مسئولان صدای ما را بشنوند


مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد

مربی کشتی تهران گفت: مربیان تهرانی مشکل شخصی با کسی ندارند و تنها به فکر رفع مشکلات و همچنین اعتلای کشتی تهران هستند.

علیرضا نوایی در رابطه با انتخابات آتی هیات کشتی تهران در گفتگو با خبرنگار سادس اظهار کرد: بسیاری از کشتی‌گیران و مربیان تهرانی از وضعیت هیات تهران راضی نیستند. مربیان سازنده و پیشکسوتی که وظیفه سازندگی را بر دوش می کشیدند از عرصه محو شدند و فقط برخی مربیان خاص در راس امور هیات تهران ماندند. به عنوان یکی از مربیان تهرانی با بسیاری از تیم های لیگ برتر و قهرمانان بزرگ داخلی و خارجی کار کردم و افتخار شاگردی منصور برزگر را داشتم.
او به وضعیت مالی کشتی تهران اشاره کرد و افزود: در خصوص اسپانسرینگ هم باید گفت مجموعه ورزشی سوریان از سوی علیرضا دبیر که در شورای شهر بود با 3 میلیلیارد کمک از شورای شهر این مجموعه را ساختند و استارت کارها هم زمان سردار هاشمی زده شد.

او همچنین گفت: کسی که رئیس هیات است باید بومی همان شهر باشد. شما نمونه دیگری نشان بدهید که عبدالله عزیزی بخواهد دومین نفر باشد. در تمامی استانها رایج است و به نوعی یک عرف است که رئیس هیات باید بومی همان استان باشد. هادی حبیبی، حسن حمیدی، اکبر بهتری و سردار هاشمی از گزینه های تحصیلکرده و توانمندی هستند که درد کشتی تهران را می دانند. اکبر فلاح، دودانگه، محسن کاوه، لطیفی و حق وردی نیز از بزرگان عرصه مربیگری تهران هستند که از کشتی پایتخت جدا مانده‌اند. چرا باید این چنین باشد. این نفرات همه سرخورده شده‌اند. اگر وضعیت به همین شکل باشد کشتی تهران نه تنها پیشرفتی ندارد بلکه به عقب برمی گردد. با این وضعیت باید کشتی گیر از استانهای دیگر بیاوریم تا در تهران کشتی بگیرند. زمانی استخوان بندی تیم ملی از کشتی تهران بود اما متاسفانه هم اکنون اینگونه نیست.

مربی کشتی تهران در ادامه گفت: ما کشتی گیران خوبی مثل علیرضا گودرزی داریم که رفته از استان سیستان و بلوچستان کشتی گرفته است. آیا باید از این وضعیت هیات کشتی تهران راضی بود؟ بسیاری از کشتی‌گیران تهرانی از روند مدیریت هیات تهران راضی نیستند و به نظر من عبدالله عزیزی می تواند به جای کشتی تهران به کشتی کردستان خدمت کند و مطمئنا آنجا موفق‌تر خواهد بود. در مدتی که وی رئیس هیات کشتی استان تهران بوده، در امور جاری هیات کشتی اشکالات فراوانی داشتند. باید با دلیل و مدرک مدعی پیشرفت هیات تهران بود. ما در زمان وی بارها دیدیم که بسیاری از مربیان سازنده که شاگردان فراوانی داشتند از گردونه مربیگری خارج شدند و هیچگاه از سوی هیات تهران به اردوهای تیم ملی معرفی نشدند.
نوایی در پایان گفت: باید از آقای گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان تهران تشکر کنم که از جوانان تهران حمایت فراوانی کرد و باعث شدند این جوانان بتوانند در ورزش حضور جدی تری داشته باشند. مربیان تهرانی مشکل شخصی با هیات استان ندارند و از مسئولان  خواهیم برای رفع مشکلات کشتی تهران صدای ما را بشنوند. امیدوارم در یک انتخابات عادلانه بهترین گزینه از مربیان و پیشکسوتان تهرانی در راس امور هیات کشتی پایتخت قرار گیرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *