صالحی‌امیری: دادگر مشکلات فدراسیون تیراندازی را سامان داد/ هدف بازی جوانمردانه در جام جهانی است


مصاحبه با صالحی امیری

صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت کرد و گفت:‌ هدف بازی جوانمردانه است.

به گزارش سادس، صالحی امیری در ادامه بازدیدهای خود از تمرین‌های تیم ملی تیراندازی نیز بازدید کرد و در جمع خبرنگاران گفت: در تیراندازی دو اتفاق افتاد. اول اینکه رییس فدراسیون، فرد سخت‌کوشی است و با تلاش‌های زیاد چالش‌های فدراسیون را سامان داد. حجم زیادی از بدهی‌ها و مسائل حقوقی برطرف شد. او همچنین تلاش کرد تا شرایط مهیا شود و ورزشکاران به راحتی به مسابقه‌ها اعزام شوند.

او ادامه داد: ۱۸ ورزشکار از این فدراسیون عازم جاکارتا خواهند بود. این رشته نیز یکی دیگر از امیدهای ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا است. امکانات سخت‌افزاری در آزادی مهیاست و در مجموع نکته دیگری که جالب است این است که اکثر ورزشکاران جوانان هستند و سرمایه‌گذاری روی نسل جوان اثربخش خواهد بود.

صالحی امیری گفت: تیراندازی جزو رشته‌هایی است که در اسلام نیز به آن اشاره شده است و هر چه روی آن سرمایه‌گذاری کنیم نتیجه مثبت خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی مدال از کاروان ایران در بازی‌های آسیایی چیست گفت: از سجادی سوال کنید.

سجادی نیز در پاسخ به این سوال خبرنگاران گفت:‌ نتیجه خوبی حاصل خواهد شد. فدراسیون‌ها پیش‌بینی اولیه خود را ارائه کرده‌اند. باید جلوتر برویم و ببینیم چه می‌شود.

صالحی امیری در پاسخ به این سوال که به نظر شما تیم ملی فوتبال ایران در روسیه چه خواهد کرد گفت: آرزوی موفقیت برای فوتبالیست‌های خود داریم. آن چیزی که هدف‌گذاری شده بود ورود به جام جهانی بود که انجام شد و ملت شاد شدند. در رده بعدی تنها آرزوی موفقیت برای تیم داریم. اگر بخواهیم پیش‌بینی انجام دهیم و یا قول دهیم امکان‌پذیر نیست. باید تنها منتظر بود و هدف ما بازی جوانمردانه در جام جهانی روسیه است.

به گزارش سادس در پایان این بازدید از الهه احمدی که مدال طلای تفنگ سه وضعیت را در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی کسب کرده بود تجلیل شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *