تمرینات قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در خانه


سعید محمدپور

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن قرار است ادامه تمرینات خود را در خانه دنبال کند.

به گزارش سادس، اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در بازی های آسیایی از امروز ( شنبه ) در تهران آغاز شد. در این مرحله ۱۲ وزنه بردار در اردوی تیم ملی هستند و سعید محمد پور وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم از نفراتی است که در این مرحله از اردو حضور ندارد.

محمدپور در گفتگو با سادس درباره ی نبودن خود در اردوی تیم ملی بیان کرد: با توجه به اینکه قرار نیست به بازی های آسیایی بروم با آقای برخواه صحبت کردم که در خانه تمرین کنم.

 او در پاسخ به اینکه احتمال دارد به مسابقات قهرمانی جهان برسد، گفت: بله. احتمالش زیاد است چون شرایطم خوب است و وضعیت دستم نیز بهتر است. حالا باز هم باید ببینم چه چیزی پیش می آید.

به گزارش سادس، در حال حاضر در اردوی تیم ملی مجید عسگری، علی مکوندی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، پیمان جان، محمدرضا براری، علی هاشمی، علیرضا سلیمانی، محسن بهرام زاده، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی حضور دارند و قرار است رکوردگیری نهایی این مرحله از اردوی ملی پوشان بزرگسال، همزمان با هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری طی روزهای ۵ و ۶ تیرماه انجام شود و در نهایت ۷ ملی پوش برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب می شوند.

مرحله پنجم اردوها نیز سه هفته ای خواهد بود که از ۸ تیرماه در یکی از شهرهای شمالی آغاز می شود. آخرین مرحله اردوی ملی پوشان نیز در تهران است و تا اعزام به بازی های آسیایی تمرینات خود را انجام می دهند.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *