اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای کم برخوردار گیلانغرب


معاون جذب و ساماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای کم برخوردار گیلانغرب خبر داد و گفت: 45 دندانپزشک نیز به این روستاه‌ها اعزام شده‌اند.

به گزارش سادس، مرتضی مرادی پور درباره اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان گیلانغرب، گفت: در قالب کاروان سلامت 45 دندانپزشک به دهستان دیره اعزام شدند و با استقرار 20 یونیت دندانپزشکی نسبت به ارائه خدمات درمانی به 5000 تن از هموطنان ساکن در 15 روستای کم برخوردار این منطقه اقدام کردند.

وی با بیان اینکه دندانپزشکان داوطلب در مدت 4 روز در ایام شبهای قدر نسبت به ارائه خدمات اقدام کردند، یادآور شد: در این مدت 665 تن از هموطنان ساکن در روستاها به صورت رایگان ویزیت شدند و خدماتی چون کشیدن دندان، عصب کشی، پرکردن دندان، جرم گیری، ترمیم و… به مراجعان ارائه شد.

معاون جذب و ساماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اقدامات جانبی هلال احمر در روستاها که شامل تهیه و توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان می‌شود، ادامه داد: تهیه بیش از 100 بسته غذایی شامل برنج، خرما، روغن و گوشت و توزیع میان نیازمندان و آسیب دیدگان روستای ویجه نان در منطقه مرزی سومار انجام شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، به گفته مرادی پور، توسط تیم اعزامی و از محل گلریزان به یک خانواده روستایی مبلغ 40 میلیون ریال به صورت نقدی کمک شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *