خدا باوري و ولايت مداري، رمز اتحاد ، اقتدار و موفقيت نيروهاي مسلح

فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر مراقبت از گنجينه دوران دفاع مقدس، خداباوري و ولايت مداري را رمز اتحاد، اقتدار و موفقيت نيروهاي مسلح در دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي طي دوران دفاع مقدس دانست.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “كيومرث عزيزي” با حضور در برنامه پلاك عاشقي به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: در حالي سي و ششمين سالگرد دفاع مقدس را گرامي مي داريم كه در شرايط كنوني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با اقتدار و پرافتخار به وظيفه و تكليف خود در راستاي پاسداري و دفاع از حريم ولايت و امنيت، خوش درخشيده و پيشرفت هاي زيادي را داشته است.

وي افزود: سربلندي و عزت امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از برکات هشت سال دفاع مقدس است و قدم به قدم اين خاک گواهي دلاوري هاي مردان و زناني است که خالصانه براي حفظ اين خاک و بوم و دفاع از ارزش هاي اسلامي در مقابل دشمن ايستادند.

سردار عزيزي اظهار داشت:در طول دوران دفاع مقدس تمام دنيا عليه ايران بسيج شدند و رژيم بعثي صدام قبل از شروع رسمي جنگ نيز بارها به مناطق مختلف ايران اسلامي حمله ور شد اما اين ايستادگي ملت ايران بود كه اقتدار امروز اين مرز و بوم را رقم زد ، زيرا مردم ما همواره در راستاي دفاع از ارزش‌ها، حفظ کيان و مقدسات نظام اسلامي خود، گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان بوده و بي ترديد در تمام صحنه ها تا پاي جان حضور دارند.

عزيزي با اشاره بر اين که امنيت كنوني كشور در سايه اقتدار نيروهاي مسلح است،بيان داشت: هدف از گراميداشت هفته دفاع مقدس زنده نگاه‌ داشتن ياد و خاطره شهدا و مرور ايثارگري، مقاومت و ولايت مداري رزمندگان است.

وي اتحاد و همبستگي نيروهاي نظامي كميته انقلاب اسلامي، شهرباني و ‍ژاندارمري را در دوران دفاع مقدس با وجود ناامني هاي داخلي و مشكلات مختلف مثال زدني دانست و افزود: هفته دفاع مقدس، فرصت بسيار مغتنم و گران بهايي براي بهره برداري و بازشناخت ظرفيت ها و ذخاير معنوي و فرهنگي شهدا، جانبازان و بازگويي رشادت ها و جانفشاني هاي سلحشوراني است که عاشقانه دل به آرمان هاي والا و انقلابي پير و مرادشان داده و با سلاح ايمان و بصيرت، روياي شکست ‌ناپذيري قدرت‌هاي بزرگ و ايادي منطقه اي آنان را براي هميشه به گورستان تاريخ سپردند.

اين مقام ارشد انتظامي استان مركزي خداباوري و ولايت مداري را رمز اتحاد، اقتدار و موفقيت نيروهاي مسلح در دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي در طي دوران دفاع مقدس دانست و يادآور شد: بي ترديد همواره بهره مندي از حقايق ديني، دستيابي به بصيرت ديني و سياسي، وحدت حقيقي، تحقق وعده الهي و پيروزي بر دشمنان از آثار و نتايج ولايت مداري است.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان با تاکيد بر مراقبت از گنجينه بي بديل دوران دفاع مقدس خاطر نشان كرد:هيچ وقت شجاعت، ازخودگذشتگي شهداء و صحنه هاي قهرماني رزمندگان اسلام نبايد در يک نمايشگاه و يا رژه خلاصه و به فراموشي سپرده شود بلکه مي بايست مفاهيم آن سال ها و نسل به نسل تبيين شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *