افشانی:برای ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان تلاش خواهیم کرد


شهردار تهران خطاب به اعضای شورای شهر گفت: از امروز همه ما در کنار هم برای آنچه که موجب ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان است، تلاش خواهیم کرد.

به گزارش سادس، محمدعلی افشانی در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و پیش از ادای سوگند، گفت: باید از همه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش قدردانی کنم که در اقدامی دموکراتیک و بسیار کارشناسانه دومین شهردار خود را انتخاب کردند. در این میان باید از رئیس شورای اسلامی شهر تهران تشکر ویژه‌ای کنم که در تمام طول این فرآیند این مهم را به خوبی مدیریت کردند تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی افزود: مسئولیت من سنگین‌تر شد چرا که 19 نفر از اعضای شورا به من رأی دادند و دو نفری که به من رأی نداند نیز با من مخالف نبودند بلکه این دو نفر علاقه‌ای به فرد دیگری داشتند که به آن افراد رأی دادند اما مطمئنا از امروز همه ما در کنار هم برای آنچه که موجب ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان است تلاش خواهیم کرد.

شهردار تهران ادامه داد: باید از زحمات و خدمات آقای نجفی در دوره مسئولیت‌شان به عنوان شهردار تهران تشکر کنم. چرا که ایشان منشأ اقدامات ارزشمندی شدند که بی تردید در ادامه کاری که من باید دنبال کنم تاثیرات بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: از آقای مکارم سرپرست شهرداری تهران نیز تشکر می‌کنم که در این دوره سرپرستی زحمات زیادی را متحمل شدند.

ادامه دارد….

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *