غیبت در جام جهانی مونیخ، مشکل جدید تیراندازان


تمرین تیم‌ ‌ملی تیراندازی

رقابت‌های تیراندازی جام جهانی آلمان از این هفته آغاز می‌شود اما آنطور که پیداست فدراسیون تیراندازی ایران هیچ برنامه ای برای اعزام ملی پوشان به این مسابقات ندارد.

به گزارش سادس، رقابت های تیراندازی جام جهانی یکم خرداد ماه به میزبانی مونیخ آلمان برگزار می شود. این رقابت‌ها آخرین دوره از کاپ های جهانی پیش از بازی های آسیایی جاکارتا است، اما فدراسیون تیراندازی ایران هیچ برنامه ای برای اعزام ملی پوشان به این رقابت‌ها ندارد و ملی‌پوشان در استادیوم آزادی مشغول تمرین هستند.

پیش از این مقرر بود تیراندازان قبل از حضور در جام جهانی مونیخ برای جبران کمبود فشنگ و ساچمه عازم اردوی تدارکاتی هانوفر شوند و بعد با آمادگی بیشتری در مسابقات جام جهانی مونیخ شرکت کنند. در این شرایط تیراندازان با حضور در آلمان علاوه بر داشتن اردو و مسابقه، با خرید فشنگ و ساچمه کمبودهای خود را تا بازی های آسیایی برطرف می کردند.  

فدراسیون تیراندازی در همه دوره ها برای جبران کمبود فشنگ و ساچمه، تیراندازان را قبل از اعزام به رقابت های مهم عازم آلمان می‌کرد تا علاوه بر حضور در رقابت های جهانی در اردوهای هانوفر نیز شرکت کنند. در زمان لازلو و حتی بعد از آن در زمانی که فدراسیون با سرپرست اداره می شد، تیراندازان قبل از مسابقات مهم برای رفع مشکلات خود به هانوفر اعزام می شدند.

از طرف دیگر شواهد حاکی از آن است که ملی‌پوشان ایران در اردوهای تیم ملی در بهترین حالت هفته ای تنها 100 تا 150 تیر در اختیار دارند، در صورتی که ورزشکاران سایر کشورها روزی 400 تیر شلیک می کنند. اکنون نکته این جا است که اگر هنوز مشکلات فشنگ و ساچمه تیراندازان حل نشده است، چرا آنها عازم این رقابت ها نشدند؟ شاید در حال حاضر مشکلات مالی جدیدی جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی به مشکلات قبلی تیراندازان اضافه شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *