رستمی: برخی‌ها با ندانم کاری باعث کاهش سهمیه المپیک شدند/ هدف اصلی‌ام المپیک توکیو است


مصاحبه با کیانوش رستمی

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: هدف اصلی من المپیک ۲۰۲۰ است البته برخی افراد با ندانم کاری و حرفه ای کار نکردن خود باعث شدند سهمیه وزنه برداری کاهش یابد.

cialis black without prescription

به گزارش سادس، کیانوش رستمی در مورد وضعیت تمرینی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: بعد از مسابقات جهانی با کمک رییس فدراسیون و رییس کمیته ملی المپیک به دنبال درمان زانوی خود بودم. درد زانویم بهتر شده است. صالحی امیری نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران دارد و حضورش در اردوی تیم ملی هم خیلی ارزشمند بود و به شخصه روحیه گرفتم.
او ادامه داد: تمریناتم را انجام می‌دهم تا مثل قبل که به کارم اطمینان داشتم در مسابقات شرکت کنم. البته هنوز خیلی مانده تا به آن شرایط برسم چون نزدیک دوسال به نوعی از وزنه‌برداری خداحافظی کرده بودم و از ورزش هم لذتی نمی‌بردم. از طرفی آسیب دیدگی شدید داشتم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که از الان باید مدال طلا بازی‌های آسیا را برایت کنار گذاشت یا خیر؟ تاکید کرد: هدف اصلی‌ام المپیک ۲۰۲۰ است و به این مسابقات واقعا نگاهی ندارم. البته این رقابت‌ها هم در راهم قرار دارد اما هدف اصلی‌ام المپیک است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که فکر می‌کند بتواند طلای المپیک را بگیرد و پر افتخارترین ورزشکار ایران شود؟ تصریح کرد: هدفم واقعا همین است که طلا بگیرم اما دنبال این نیستم پرافتخارترین ورزشکار شوم. الان آقای ساعی پرافتخارترین ورزشکار است که برای من بسیار قابل احترام است. به او احترام می‌گذارم و فرد دوست داشتنی است. خیلی دوست دارم مثل او خوب کار کنم و جزو ورزشکاران خوب ایران باشم.

قهرمان المپیک ریو در مورد کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری ایران به دو نفر در المپیک توکیو گفت: این اتفاقی است که برخی افراد با ندانم کاری و  حرفه‌یی زندگی نکردن خود باعث شدند برای تیم ملی و ورزش ایران پیش بیاید. به نظرم اگر افراد حرفه‌یی‌تر از این کار می‌کردند این اتفاق نمی‌افتاد. دوسال گذشته من پستی در مورد ورزشکاران روسیه در صفحه شخصی خودم گذاشتم و ناراحت بودم که چرا در المپیک نیستند چراکه خیلی از آن‌ها دوپینگ نکرده بودند و این مساله برایم ناراحت کننده بود. آن موقع خیلی‌ها خندیدند اما الان این اتفاق برای ایران افتاده است. به نظرم آدم‌ها نباید فقط جایگاه خود را ببینند. آرزویم این است که همین الان که تیم دارد خوب تمرین می‌کند، تا المپیک هم به نحو احسن کار کند. امیدوارم مثل دوره‌های گذشته مدال‌های خوش رنگی کسب  و دل مردم ایران را شاد کنیم.

او افزود: الان مردم ایران  ناراحت و دلسرد هستند اما وقتی می‌بینند یک جوان ایرانی پرچم ایران را در المپیک و جهان به اهتزاز در می‌آورد از دغدغه آن‌ها خیلی کم می‌کند و روحیه خوبی می‌گیرند و همین امیدی است برای زندگی کردن.

وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم ایران در مورد این که اگر شایسته سالاری شود امکان کسب دو طلای دیگر در المپیک ۲۰۲۰ وجود دارد، تاکید کرد: شک نکنید المپیک رقابتی است که باید بهترین‌ها اعزام شوند و کسی که بهترین است باید اعزام شود. وزنه‌برداری رشته‌ای است که در آن معلوم است چه کسی چه وزنه‌هایی زده و چه جایگاهی دارد. همین مساله باعث می‌شود بهترین‌ها به المپیک بروند.

رستمی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد نسبت به مسابقات جهانی روحیه خوبی دارد، تصریح کرد: فضای ذهنی من عوض نشده است فقط سعی دارم کاری کنم تا مردم ایران نگران نشوند. خیلی اتفاقات هست که وقتی سن و سال آدم بالا تر می‌رود حرفه‌یی‌تر با آن‌ها برخورد می‌کند و این مسئله هم خیلی در روند زندگی من تاثیر داشته است.

Red Viagra purchase

او در مورد سفری که به اروپا داشت  نیز گفت: دنبال درمان زانو رفته بودم. خدا رو شکر خیلی کمکم کرد و الان وضعیت زانویم خیلی بهتر است چراکه زانویم به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم تمرین کنم و این سفر خیلی به من کمک کرد.
 
رستمی در مورد این که در تمرینات خود تلاش کرد تا وزنه‌های بالایی بزند و می‌خواهد دوباره خودش را ثابت کند، گفت: زمان خیلی چیزها را عوض می‌کند و همه چیز را نشان می‌دهد بنابراین عجله کار خوبی نیست.   
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *