ساعت کاری شعب بانک سامان تغییر کرد

ساعت کاری شعب بانک سامان در پاییز و زمستان سال ۱۳۹۵اعلام شد.

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد مازیار فزونی- مدیر بانکداری خرد بانک سامان با اعلام مطلب بالا گفت: شعب بانک سامان در پاییز و زمستان ۹۵در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، قم، البرز، اردبیل و شهر اهواز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸تا ۱۶و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸تا ۱۳آماده ارائه خدمات بانکی خواهند بود.

مدیر بانکداری خرد تصریح کرد: شعب سایر شهرستان‌ها نیز در نیمه دوم سال، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰تا ۱۴:۱۵و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰تا ۱۳:۱۵ارائه خدمت خواهند کرد.
فزونی گفت: شعبه بانک در مجتمع هایپراستار تهران در شش ماهه دوم سال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸تا ۱۸و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸تا ۱۳و شعبه سیتی‌سنتر اصفهان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹تا ۱۸و روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۹تا ۱۴خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی افزود: شعبه فرودگاه امام خمینی(ره) و واحد CIP نیز همانند تمام روزهای دیگر سال، به‌صورت ۲۴ساعته در خدمت هموطنان است.

مدیر بانکداری خرد خاطرنشان کرد: شعب مناطق آزاد قشم و کیش نیز مطابق اعلام سازمان مناطق آزاد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰تا ۱۵:۳۰ارائه خدمت می‌کند. این شعب روزهای پنج‌شنبه نیز از ساعت ۷:۳۰تا ۱۲:۳۰فعال هستند.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱در تمام ساعت‌های شبانه‌روز، آماده پاسخ‌گویی و ارائه خدمات لازم به مشتریان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *