برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب بانک ایران زمین استان قم

مراسم توديع ومعارفه مدير شعب بانك ایران زمین استان قم باحضور آزادی معاون شعب استان ها برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، درپی ادغام مدیریت شعب استان های قم و مرکزی با استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری مراسم تودیع حمیدرضا علیکریمی و معارفه محمدرضا سبزواری با حضور مهدی آزادی معاون شعب استان های بانک ایران زمین برگزار شد.

در ابتدای مراسم آزادی به تبیین برنامه و اهداف بانک در زمینه کاهش هزینه بهره وری پرداخت و اعلام کرد: با ادغام مدیریت شعب استان های قم و مرکزی با مدیریت شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری شاهد رشد و شکوفائی بهتر بانک خواهیم بود.

همچنین وی اظهار داشت: امروز جمع شده ایم تا از آقای حمیدرضا علیکریمی به مناسبت ایامی که به عنوان مدیر شعب استان های قم، مرکزی و لرستان و آقای شاخو معاون اجرایی که در خدمت بانک ایران زمین بوده اند تقدیر وتشکر کنیم و در ادامه به معرفی محمدرضا سبزواری به عنوان مدیر جدید شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و لرستان پرداخت .

همچنین در این راستا وی با اشاره به سابقه محمدرضا سبزواری اظهار داشت: ایشان از مدیران با سابقه بانکی هستند که به حوزه بانکی اشراف کامل داشته و دارای صفات برجسته اخلاقی می باشند و امیدواریم دراین عرصه جدید از فعالیت بانکی منشاء خیر و برکت و ارتقاء بیش از پیش جایگاه بانک در استان های تحت پوشش باشند.

همچنین سبزواری به نوبه خود از تلاش و فعالیت مجدانه علیکریمی قدردانی کرد و با اظهار این نکته که بانک همچنان برای ادامه فعالیت به تجربه و توانایی افراد خدومی چون آقای علیکریمی نیاز دارد, برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی را خواستار شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *