کشف183 کيلو ترياك درعمليات تکاوران کهنوج

فرمانده يگان تكاوري 116كهنوج از كشف183کيلوگرم ترياک و توقيف يک دستگاه خودروي پژو405 حامل مواد در عمليات پليس يگان رزمي 116 كهنوج خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “مجيد محمودي” گفت:ماموران يگان رزمي 116 کهنوج با انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي در جنوب استان از تردد و ورود يك محموله مواد مخدر توسط قاچاقچيان به شهرستان مطلع شدند.

وي افزود: ماموران پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان طي کنترل خودروهاي عبوري در محور کهنوج – رودبارجنوب  به يک دستگاه خودرو پژو 405 نقره اي رنگ مشكوك و دستور توقف آن را صادر کردند.

محمودي در ادامه اظهار داشت:راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران اقدام به فرار كرد اما با سرعت عمل ماموران خودرو وي متوقف و در بازرسي از آن تعداد 18 بسته ترياك به وزن 183 كيلوگرم كشف و يك نفر متهم نيز در اين رابطه دستگير شد.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: مواد مخدر كشف شده به همراه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شهرستان كهنوج شد.

فرمانده يگان تكاوري 116كهنوج در پايان گفت:مبارزه بي امان پليس با سوداگران مرگ تا ريشه كن كردن اين پديده شوم ادامه دارد و شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر سريعأ مراتب را جهت شناسايي و دستگيري سوداگران مرگ به نيروهاي پليس اعلام كنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *