3 کشته و 2 مجروح در سانحه رانندگي

بر اثر برخورد سه دستگاه سواري سمند با يکديگر در محور “رباط – جنگل گلستان” ، سه تن کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عليرضا حسين زاده” رئيس پليس راه استان خراسان شمالي صبح امروز با اعلام اين خبر گفت: ساعت 18:30 عصر روز گذشته(بيست و هفتم شهريورماه) سه دستگاه خودروي سمند در کيلومتر 19 محور “رباط – جنگل گلستان” با يکديگر برخورد کرده که مأموران پليس راه چمن بيد براي بررسي موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت:با بررسي محل تصادف مشخص شد  يکي از خودروها که از مسير جنگل گلستان به رباط در حرکت بوده با خودروي سمند که از روبرو در حال حرکت بود به صورت رخ به رخ با هم برخورد کردند و در اين حين يک خودروي سمند ديگر نيز در اين حادثه دچار سانحه مي شود که رانندگان دو خودرو به همراه يکي از سرنشينان به علت شدت جراحات وارده ناشي از تصادف در دم فوت کردند.

رئيس پليس راه استان خراسان شمالي همچنين تصريح کرد: دو نفر از سرنشينان خودروها نيز به شدت مجروح و به بيمارستان هاي پورسينا شهرستان آشخانه و امام علي(ع) بجنورد منتقل شدند.

سرهنگ حسين زاده خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه علت اصلي اين سانحه را بي احتياطي از جانب راننده خودرو سواري سمند که از مسير جنگل گلستان به رباط در حرکت بود به علت انحراف به چپ نسبت به خودروهاي ديگر اعلام کردند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *