ارائه برنامه‌های ورزشی ارتش به مناسبت روز 29 فروردین


سرهنگ جمشید فولادی

رییس تربیت ‌بدنی ارتش به مناسبت گرامیداشت روز "ارتش" و نوزدهمین سالگرد سپهبد امیر صیاد شیرازی، به ارائه برنامه‌های ارتش پرداخت و گفت‌: صعود به 19 قله سراسر کشور و برگزاری جشنواره فرهنگی -‌ ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های ما به مناسبت روز "ارتش" است.

به‌ گزارش ‌سادس، امیر سرتیپ جمشید فولادی، رییس تربیت ‌بدنی ارتش، در نشست خبری که امروز (دوشنبه) در سالن همایش‌های سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش برگزار شد، گفت‌: به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی برنامه‌های مختلفی از فردا (سه‌شنبه) پیش‌بینی شده است که می‌توان به تجدید میثاق ورزشکاران و مسئولان ورزشی آجا با آرمان های امام خمینی (ره) ، همایش دوی صحرانوردی، مسابقات ویلچرانی جانبازان، کوهپیمایی، صعود کوهنوردان آجا در 19 قله کشور، مسابقات تنیس روی میز بانوان، مسابقات تیراندازی بانوان، کلنگ‌زنی زورخانه شهید رسولی، اجرای همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و برپایی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی – ورزشی ارتش اشاره کرد که از فردا (سه‌شنبه) آغاز شده و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه‌ خواهد داشت.

وی گفت‌: هدف ما در ارتش بیشتر توجه به ورزشهای کاربردی است و به همین خاطر سعی کردیم در رشته‌های تیراندازی، سه گانه، جودو، تکواندو و ورزشهای رزمی حضور قوی داشته باشیم و به مقام قهرمانی در رقابت‌های مختلف دست پیدا کنیم.

فولادی همچنین در ادامه‌ ‌اضافه کرد: ارتش پتانسیل‌ بسیار خوبی در رشته‌های مختلف دارد و ما در حال‌ حاضر در 30 رشته مختلف به ویژه‌ تیراندازی فعالیت داریم و در رشته تیراندازی که یکی از اهداف ما در این رشته است، توانسته ایم در لیگ‌های مختلف و مسابقات آسیایی و جهانی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی همچنین درباره برپایی جشنواره، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش جشنواره فرهنگی – ورزشی بر پا شده و در پایان این جشنواره برترین‌ ورزشکاران ارتش در رشته‌های مختلف معرفی می‌شوند.

رییس تربیت ‌بدنی ارتش خاطر نشان کرد: امسال چون نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی است سعی کردیم که بیشتر برنامه‌ها  را بر اساس عدد “19” در نظر بگیریم که از جمله آن می‌توان به صعود به  19 قله کشور اشاره کرد.  همچنین برای خانواده‌های ارتش برنامه‌های خاصی در نظر داریم که پیاده روی و کوهپیمایی با حضور خانواده‌ها از جمله این برنامه‌ها  است. ما در سال گذشته پیاده روی خانوادگی در این جشنواره نداشتیم که امسال به منظور تقویت ورزش همگانی سعی کردیم برنامه پیاده روی خانوادگی را در جشنواره فرهنگی – ورزشی به اجرا بگذاریم.

وی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیتی که تیراندازی در ارتش دارد سعی کردیم هر ساله در جشنواره رشته تیراندازی را قرار دهیم تا بتوانیم در پایان جشنواره ورزشکاران برتر خود را در این رشته شناسایی و به تیم‌های مختلف معرفی کنیم. تمام سعی ما بر این است که در رشته‌های مختلف حضور قوی داشته باشیم تا در مسابقات جهانی سیزم در اکثر رشته‌های ورزشی شرکت کنیم.

فولادی اظهار کرد: در جهت تقویت تیم‌های ورزشی آجا در سال جاری سعی می‌کنیم در تمامی ورزشها تیم‌های خود را تقویت کنیم و با آمادگی هر چه‌ بیشتر در مسابقات مختلف شرکت کنیم. البته تمرکز ما بیشتر بر روی رشته‌های پنجگانه نظامی، تیراندازی، دوومیدانی، کوهنوردی، شنا، چتربازی، جهت یابی و سه گانه است و سعی داریم بیشتر به سمت ورزش‌های کاربردی حرکت کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: سال گذشته افتتاح زورخانه تیپ بجنورد در دستور کار قرار داشت که اردیبهشت ماه امسال این زورخانه افتتاح خواهد شد تا بتوانیم در جهت ورزش ملی – مذهبی گام های موثری برداریم. ضمن این که 29 فروردین ماه کلنگ زنی زورخانه شهید رسولی به زمین خواهد خورد تا بتوانیم این زورخانه را هر چه‌ سریع‌تر افتتاح کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *