مدال برنز جودوی گرندپری آنتالیا در انتظار بریمانلو


جودوی نابینایان و کم بینایان

نماینده وزن 73- کیلوگرم جودو ایران برای کسب مدال برنز گرند پری آنتالیا به مصاف حریفی از برزیل خواهد رفت.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های روز دوم جودو گرندپری آنتالیا در ترکیه، محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن 73- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست در نخستین مبارزه خود برابر لوکا اوتمان از فرانسه به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز دانیل ویلیامز از انگلستان را شکست داد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هدایت حیدراف نفر پنجم رنکینگ جهانی از آذربایجان شکست خورد و راهی گروه بازنده‌ها شد.

بریمانلو در این مرحله برابر آکیل ژاکووا از کوزوو و نفر دوازدهم رنکینگ جهانی به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.

بریمانلو برای کسب مدال برنز باید به مصاف داوید لیما نفر 99 رنکینگ جهانی از برزیل برود.

دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها سعید ملایی شاخص‌ترین چهره جودو ایران، نفر دوم رنگینک جهانی و دارنده مدال برنز جهان بود که در وزن 81- کیلوگرم به روی تاتامی رفت اما در نخستین مبارزه خود مقابل اولگا لاشویلی نفر 314 رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز جوانان جهان از گرجستان با ارائه نمایشی ضعیف شکست خورد و حذف زودهنگامی از این رقابت‌ها داشت.

روز گذشته (جمعه) نیز علی قلی‌پور در 60- کیلوگرم و قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته در وزن 66- کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم، رامین صفویه و حمیدرضا سجادی فر در 100- کیلوگرم و جواد محجوب در سنگین وزن دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (یکشنبه) به روی تاتامی می‌روند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *