شفر: از صعود پرسپولیس در لیگ قهرمانان خوشحالم


وینفرد شفر

سرمربی استقلال می‌گوید که در بازی قبلی با الریان قطر تعداد زیادی مصدوم داشت اما از عملکرد تیمش بسیار راضی ست.

به گزارش سادس، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با مشکی پوشان گفت: اول باید بگویم بعد از بازی با الریان احساسات در مورد بازی زیاد بود. به خاطر عملکرد تیمم بسیار خوشحالم. همه در ابتدا می‌گفتند که این گروه گروه مرگ است. ما خیلی با تمرکز کار کردیم. در بازی قبلی تعداد زیادی مصدوم داشتیم اما تیمم عملکرد بسیار خوبی داشت.

او ادامه داد: ابراهیمی بازیکن خیلی خوبی است که تیم را به سطح بالاتری می‌برد. در مورد چشمی هم باید بگویم که او هیچ‌وقت به خاطر تغییر پستش اعتراضی نکرد و همیشه عملکرد خوبی داشته است. همچنین سهرابیان بازیکن خوب ماست که قیمت او در ترانسفر مارکت به 300 هزار دلار هم رسیده است.

شفر در مورد بازی فردا مقابل مشکی پوشان نیز اظهار کرد: باید دید که برای بازی فردا کدام بازیکنان ما آماده هستند. اگر تیم حریف ما بازنده باشد کسی نمی‌گوید که چرا بازنده شدند اما اگر بازی خوبی ارائه بدهند همه تعجب می‌کنند. پس ما بازی سختی داریم. هواداران باید به استادیوم بیایند تا ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: در رابطه با لیگ قهرمانان و پرسپولیس هم بگویم که خوشحالم که آنها هم به دور بعدی صعود کردند. این برای مجموعه فوتبال ایران خوب است. امیدوارم که ذوب آهن هم به مرحله بعدی صعود کند چرا که برای بازیکنان و فوتبال ایران بسیار خوب است. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *