همه دستگاه ها در تکميل حلقه هاي زنجيره مبارزه با مواد مخدر سهيم هستند

فرمانده انتظامي استان گفت: همه دستگاه ها در تکميل حلقه هاي مبارزه با مواد مخدر، اين پديده زشت اجتماعي، سهيم هستند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “مهدي محمودي” در جلسه ديدار دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تبريک فرا رسيدن عيد سعيد قربان و دهه ولايت، اظهار داشت: امنيت، ستون اصلي سازوکار فعاليت هاي اقتصادي و زمينه ساز اجراي برنامه هاي مديريتي است.

وي اضافه کرد: امروز حضور نيروي انتظامي در همه عرصه هاي اجتماعي مورد توجه و نياز مسئولان استان ها و مردم شده و علي رغم اقدامات سلبي و برخوردي پليس، حضور کارکنان انتظامي به لحاظ ايجاد امنيت از مطالبات اصلي جامعه مي باشد.

فرمانده انتظامي استان قزوين با بيان اينکه به موضوع امنيت بايستي فراتر از شعار و گفتمان نگريست، عنوان کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر يکي از اولويت هاي اصلي پليس است چرا که اعتقاد قلبي و عملي به برخورد قاطعانه با اين موضوع شوم مي تواند در پيشگيري از بسياري از آسيب هاي اجتماعي تاثير گذار باشد.

سردار محمودي همکاري شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و دستگاه هاي دولتي را براي پليس دلگرم کننده دانست و افزود: در اکثر جرايم خشن و خرد، رد پاي اعتياد مشاهده مي شود بنابراين با مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر مي توان از وقوع بسياري از جرايم جلوگيري کرد.

وي ادامه داد: بيشترين فعاليت و تاثير در امر مبارزه با مواد مخدر از سوي پليس است ليکن به تنهايي نمي توان در اين موضوع گسترده موفق بود و نياز است که همه دستگاه ها و کميته ها دست به دست هم داده و حلقه هاي زنجيره مقابله با اين پديده خانمان سوز و شوم اجتماعي را تکميل کنند.

فرمانده انتظامي استان قزوين هماهنگي دستگاه قضائي با مجموعه انتظامي استان و ورود قاطعانه مسئولان قضائي به ويژه دادستان استان را مطلوب و قابل تقدير ارزيابي و خاطر نشان کرد: هر چه حضور دستگاه ها در امر مقابله با مواد مخدر ملموس تر باشد، اشتياق پليس نيز در برخورد با جرايم به خصوص مواد مخدر بهتر و پر شور تر مي شود.

دکتر “صفاپور” دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر استان قزوين نيز در اين ديدار هماهنگي بين مجموعه انتظامي استان و استانداري را مطلوب و حائز اهميت خواند و اظهار داشت: تلاش ها و زحمات شبانه روزي پليس، شايسته قدرداني است.

وي اضافه کرد: همه ما مسئولان در دستگاه هاي مختلف خدمتگزار نظام هستيم و اگر بتوانيم با عمل به دستورات خداوند متعال و توجه به قرآن کريم، حتي يک معتاد را نيز نجات بدهيم به مثابه نجات کل بشريت است.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان هدف غايي در انجام ماموريت ها را خدمت به مردم عنوان و بيان کرد: اعتقاد به ولايت فقيه ملاک اصلي احراز شايستگي در تصدي پست هاي مديريتي بوده و نبايد تعلق خاطر به احزاب و گروه هاي سياسي باعث انحراف از وظايف اصلي شود.

دکتر صفا پور خاطر نشان کرد: وضعيت اقدامات در مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر مطلوب است و نگاه ويژه به پليس مبارزه با مواد مخدر از سوي فرماندهي انتظامي استان مي تواند در پيشبرد اهداف نظام در مقابله با اين پديده شوم نقش بسزايي داشته باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *