بيانيه تقدير نمايندگان ملت از نيروي انتظامي

گروه ناجا – نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه اي از اقدامات و خدمات دهي مطلوب نيروي انتظامي در ايام نوروز قدرداني کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه اي از مديريت شايسته فرمانده نيروي انتظامي و تلاش شبانه روزي کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا در راستاي خدمات دهي مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزي، تقدير کردند.

 متن اين بيانيه به شرح ذيل است :

نوروز سال 1395 نيز بنا به يک سنت ديرين، فرصت مناسبي بود براي سفر و ديد و بازديد هموطنان عزيز، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با به کارگيري تمامي نيروي انساني، تجهيزات و ظرفيت هاي خود، ايام تعطيلاتي امن، توأم با آرامش و آسايش را براي هموطنان و مردم شريف ايران اسلامي به ارمغان آوردند به طوري که با وجود افزايش حجم سفرها و تردد در جاده ها و شهرهاي مقصد و ناپايداري جوي، خوشبختانه شاهد کاهش 4 درصدي تعداد جان باختگان حوادث رانندگي و نيز کاهش ميزان جرايم بويژه جرايم جنايي و سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بوديم.

لذا ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مراتب قدرداني و تشکر خود را از مديريت شايسته فرمانده نيروي انتظامي و تلاش شبانه روزي کارکنان خدوم و زحمتکش و پليس هاي تخصصي اين نيرو بويژه پليس راهنمايي و رانندگي و ساير دستگاه هاي مرتبط در ايام نوروز اعم از هلال احمر، اورژانس و … اعلام مي داريم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *