بازديد مديريت شعب استان های بانك ايران زمين از شعب استان خراسان

مصطفي يزدانجو مديريت شعب استان هاي بانك ايران زمين از شعب شهرستان مشهد بازديد كرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، يزدانجو در اين بازديد كه به همراه مديريت و معاونين استان خراسان از شعب شهرستان مشهد بازديد صورت گرفت ضمن ديدار و گفتگو با همكاران و بررسي عملكرد شعب در خصوص طرح تلاش يك و ارتقاء همكاران، تحقق اهداف بانك و كسب درآمد شعب از صدور ضمانت نامه به مشتريان معتبر نيز راهنمايي هاي لازم را كرد.
يزدانجو در اين ديدار از پرسنل به عنوان سرمايه هاي سازمان ياد كرد و تأكيد كرد: با توجه به بالا رفتن سطح آگاهي مشتريان و به منظور ارتقاء سطح علمي پرسنل آموزش ضمن خدمت ضروري است و دوره هاي آموزشي تخصصي علاوه براين كه سطح آگاهي و اطلاعات بانكي پرسنل را ارتقا مي دهد بايد هدفمند و جهت دار باشد.
وي در ادامه بيان كرد: به منظور ارتقاء شغلي پرسنل نيز گذراندن دوره هاي آموزشي لازم و ضروري است.
وي در ادامه بر اجراي طرح تلاش يك و اهميت جذب منابع مخصوصاً منابع ارزان قيمت با توجه به قيمت تمام شده پول تاكيد كرد و گفت: سياست بانك جذب منابع خرد است و تعداد افتتاح حساب نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است زيرا مشتريان به مبالغ كلان وفادار نيستند و اين گونه منابع علاوه بر اينكه ريسك بالايي دارد سبب تحميل هزينه به بانك مي شود.
يزدانجو در پايان از محل آموزش استان بازديد كرد و ضمن تقدير و تشكر از مديريت استان به منظور ايجاد امكان آموزشي و ايجاد امكانات لازم در جهت آموزش پرسنل در جمع پرسنلي كه در حال گذراندن دوره آموزشي حقوق بانكي (۱) بود حضور يافته و سخناني ايراد كرد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *