امیدواری دورتموند برای حضور رویس در جام جهانی


مارکو رویس

باشگاه دورتموند امیدوار است مارکو رویس بالاخره شرایط حضور در جام جهانی را به همراه آلمان به دست بیاورد.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، مارکو رویس یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم دورتموند در چند سال گذشته یک مشکل بزرگ دارد و آن هم مصدومیت‌های زیاد است که این بازیکن به آن دچار می‌شود. همین مصدومیت‌ها باعث شده تا او نتواند در خیلی از تورنمنت‌های مهم از جمله جام جهانی برزیل تیم ملی کشورش را همراهی کند. او را باید یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های چند سال اخیر فوتبال آلمان دانست. رویس از استعداد بالایی برخوردار است و در دوران اوج چند تیم سرشناس اروپایی به دنبال جذب او بودند اما هر بار آسیب‌دیدگی‌های شدید مانع از جدایی او از دورتموند می‌شد.

رویس چند هفته‌ای است که شرایط بازی را به دست آورده است و توانسته درخشش خوبی در تیمش داشته باشد. او سه گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است و تک گل حساس تیمش را در بازی برابر آتالانتا در لیگ اروپا پایه ریزی کرد.

باشگاه دورتموند ابراز امیدواری کرده است مارکو رویس در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد.

پیتر اشتوگر سرمربی دورتموند با اشاره به وضعیت ستاره تیمش گفت: برایم خیلی مهم است که او آمادگی خود را حفظ کند و بتواند همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور داشته باشد. خوشبختانه و خدا رو شکر الان شرایط برای او خیلی خوب است و رویس هیچ ناراحتی و دردی در زانوی خود حس نمی‌کند و می‌تواند با تیم به خوبی تمرین کند و در بازی‌های بعدی نیز به میدان خواهد رفت. ما برای موفقیت در بوندسلیگا و همچنین در لیگ اروپا به این بازیکن نیاز داریم تا بتوانیم نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

رویس جام جهانی ‌۲۰۱۴ برزیل و رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داده بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *