سجاد محمدیان، از لوله‌کشی ساختمان تا نایب قهرمانی پارالمپیک


سجاد محمدیان

نایب قهرمان پرتاب وزنه کلاس F۴۲ پارالمپیک و جهان می‌گوید، لوله‌کشی ساختمان باعث شده به این رشته روی بیاورد.

سجاد محمدیان در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه پنج سال است که به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنم، تصریح کرد: از قبل اطلاعاتی درخصوص پرتاب‌ها نداشتم و قبل از اینکه به سمت ورزش بیایم به کار لوله‌کشی ساختمان مشغول بودم و یک روز که برای اکبر عالی‌پور قهرمان تیراندازی معمولان کار می‌کردم، به من پیشنهاد داد که روی به پرتاب‌ها بیاورم و بنده را به مصطفی بهرامی یکی از بهترین مربیان جانبازان و معلولان دو و میدانی دنیا معرفی کرد.

وی ادامه داد: آقای بهرامی با دیدن فیزیکم گفت می‌توانم در این رشته موفق شوم و پذیرفتم ادامه بدهم و خدا را شکر الان راضی‌ام که سرباز کوچکی برای کشورم هستم و می‌توانم پرچم مقدس ایران را به اهتزاز دربیاورم.

محمدیان در پاسخ به این پرسش که از اول فکرش را می‌کرده روزی به این جایگاه برسد؟ گفت: فکرش را می‌کردم اما نمی‌دانستم در این راه سختی‌های زیادی وجود داشته باشد.

این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه بر اثر سانحه از ناحیه پا معلول شده است، گفت: بعد از ۹ ماه که ورزش حرفه‌ای را شروع کردم با کسب ورودی بازی‌های پاراآسیایی در کشورمان به اینچئون رفتم و آنجا با رسیدن به نشان طلا توانستم رکورد آسیا را هم بشکنم.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۳ نشان کشوری و بین‌المللی ازجمله یک طلای پاراآسیایی(اینچئون)، دو نقره جهان و یک نائب‌ قهرمانی پارالمپیک(ریودوژانیرو) دارم و طلای اینچئون را از همه بیشتر دوست دارم چون در اولین دوره شرکت در تورنمنت بین‌المللی آن را کسب کردم و همچنان رکورددار آسیا هستم.

محمدیان با بیان اینکه سال آینده بازی‌های‌ پاراآسیایی ۲۰۱۸ را در پیش داریم، تأکید کرد: با کمک خداوند قول می‌دهم اگر در آن رقابت‌ها شرکت کنم، طلای اینچئون را تکرار کنم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *