محموله اسباب بازي هاي قاچاق در يزد کشف شد

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از توقيف يک دستگاه تريلي کانتينردار “ولوو” و کشف بيش از 30 هزار قلم اسباب بازي قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدرضامزيدي” درباره اين خبر گفت: روز گذشته ماموران پليس اين استان به يک دستگاه تريلي کانتينردار “ولوو” که در محورهاي مواصلاتي در حال تردد بود مشکوک شدند و خودرو را براي بررسي بيشتر اسناد و مدارک و بارنامه متوقف کردند.

مزيدي ادامه داد: ماموران انتظامي در بازرسي از اين تريلي بيش از 30 هزار قلم انواع اسباب بازي هاي خارجي قاچاق فاقد مجوزگمرکي را کشف و در اين راستا يک متهم را نيز دستگير کردند.

وي ارزش برآوردشده اين محموله اسباب بازي قاچاق را پنج ميليارد ريال بيان کرد و افزود: متهم اين اسباب بازي ها را به صورت قاچاق و بدون داشتن مجوزگمرکي از جنوب کشور بارگيري و قصد انتقال به تهران را داشت که در محورهاي مواصلاتي استان شناسايي، دستگير و به مراجع قانوني معرفي شد.

معاون اجتماعي پليس يزد در پايان با تاکيد بر تلاش همه جانبه پليس در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث ضربه به اقتصاد کشور و از همه مهم تر بيکاري جوانان کشور خواهد شد که در راه مبارزه با اين معضل، همه مردم و مسئولان بايد تلاش کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *