تارتار: از تساوی با ذوب آهن راضی نیستم/گفته بودم خوش به حال کسی که جای منصوریان می‌آید!


مهدی تارتار

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید در اردوی اسپانیا دو بازی تدارکاتی مقابل مالاگا و خرس برگزار می‌کنیم.

به گزارش سادس، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در خانه مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با سادس درباره این دیدار اظهار کرد: ما مقابل ذوب آهن بازی خوبی را ارائه کردیم. در نیمه نخست دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه از دست دادیم. بازیکنان ما در این دیدار زحمت زیادی کشیدند و من از نحوه بازی آن‌ها راضی هستم اما از نتیجه‌ای که کسب کردیم راضی نیستم. دلیل نارضایتی من این است که در کورس کسب سهمیه قرار داریم و باید مقابل حریفان مستقیم نتایج خوبی کسب کنیم.

او افزود: البته ذوب آهن تیم خوب و قوی‌ای است. آن‌ها بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارند و مدیریت باشگاه آن‌ها آقای آذری تمام شرایط لازم را برای تیمش فراهم کرده است. همچنین ذوب آهن در نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده بود و در تمامی دیدارهایش موفق به گلزنی شده بود. با این حال من از تساوی مقابل آن‌ها راضی نیستم و باید نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

تیم فوتبال پارس جنوبی در تعطیلات یک ماهه لیگ برتر فردا (یک‌شنبه) برای برگزاری اردوی دو هفته‌ای در اسپانیا راهی این کشور می‌شوند. سرمربی پارس جنوبی درباره این اردو تصریح کرد: اگر ما بخواهیم یک ماه پشت سر هم تمرین کنیم، شرایط سختی برای بازیکنان به وجود می‌آید. سخت می‌شود آن‌ها را در شرایط بازی قرار داد. من از ابتدای فصل از مدیریت باشگاه درخواست یک اردوی تدارکاتی برای این تعطیلات یک ماهه  کرده بودند. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که این اردو را برای ما هماهنگ کرد. با توجه به اینکه فصل اول حضورمان در لیگ برتر هم هست این اردو می‌تواند به بازیکنان کمک کند.

تارتار ادامه داد: ما در نظر داریم در اسپانیا دو تا سه بازی دوستانه داشته باشیم تا دیگر نیازی به بدنسازی مجدد نداشته باشیم و بازیکنان هم در شرایط بازی قرار بگیرند. ما قرار است مقابل مالاگا و خرس دیدار برگزار کنیم.

او  در ادامه درباره شکست پرسپولیس در داربی ۸۶ تصریح کرد: من اصلا بازی را نتوانستم ببینم و سریعا بعد از اتمام بازی‌مان مقابل ذوب آهن به فرودگاه رفتم اما من همان روزی که استقلال شانزدهم جدول رده‌بندی بود، دقیقا یادم است که گفتم خوش به حال مربی‌ای که به جای منصوریان به استقلال می‌آید. استقلال در بازی‌های پیش فصل در ارمنستان ما را ۲ بر صفر شکست داد و همان موقع به این نتیجه رسیدم که این تیم یکی از مدعیان لیگ برتر است.

سرمربی پارس جنوبی افزود: من نمی‌دانم پس از آن چه اتفاقاتی افتاد که منصوریان و استقلال نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند اما امروز با نتایج استقلال حرف من اثبات شد. استقلال اگر ابتدای فصل امتیاز از دست نمی‌داد تنها رقیب پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر می‌شد. همچنین در داربی استقلال انگیزه‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت و در هر شرایطی می‌خواست برنده داربی باشد و به این مهم رسید. البته این را بگویم که شکست در داربی چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند.

تارتار در پایان گفت: جا دارد از فرهنگ بالای مردم جم تعریف کنم که هر مربی‌ای به این شهر می‌آید از فرهنگ این مردم تعریف می‌کند. از قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که نکات مهمی را درباره مردم جم اظهار کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *