حضور دوچرخه سواری در بازی های آسیایی با ۱۳ ورزشکار/ ایران خواهان برگزاری اردو در کمپ سوئیس شد


دوچرخه سواری

فدراسیون دوچرخه‌سواری در نظر دارد با ۱۳ رکابزن در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

به گزارش سادس، دوچرخه‌سواری در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی برنامه‌ها و نیازهای خود را ارائه کرد و قرار است دوچرخه‌سواری با ۱۳ ورزشکار در بازی‌ها شرکت کند.

محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در این مورد به سادس گفت: در جلسه‌ای که در ستاد عالی بازی‌های آسیایی با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشتیم، اعلام کردیم در نظر داریم ۱۳ ورزشکار (۱۰ تا ۱۱ نفر در بخش مردان و ۱ تا ۲ نفر در بخش بانوان)  را به بازی‌ها اعزام کنیم.

او ادامه داد: ۴ رکابزن در ماده‌های سرعت ( کایرین، اسپرینت و تیم اسپرینت)، یک رکابزن در ماده اومنیوم، ۲ نفر در کراس کانتری کوهستان، یک تا دو نفر در دانهیل کوهستان، ۳ نفر در جاده، یک رکابزن در کوهستان بانوان و اگر بانوان رکابزن استقامت و نیمه استقامت در تمرینات خوب باشند یک نفر از آنها را به بازی‌ها اعزام می‌کنیم.

سلگی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی کسب مدال هم انجام دادید یا خیر، تصریح کرد: اعلام کردیم اگر تجهیزات مورد نیاز خریداری شود و به اردوهای اروپایی برویم، تلاش می‌کنیم سه مدال دوره قبل بازی‌ها (یک طلا، یک نقره  و یک برنز) را تکرار کنیم. البته در این جلسه وزیر ورزش قول داد پیست چوبی را در سال ۹۷ تحویل دهند.

او در پاسخ به این پرسش که مکان اردوی تیم ملی در اروپا مشخص شده است یا خیر، تاکید کرد: مذاکراتی را با اتحادیه جهانی دوچرخه سواری داشتیم تا در کمپ خود اتحادیه جهانی در سوئیس اردو داشته باشیم. در این صورت می‌توانیم در مسابقات فرانسه و آلمان  هم شرکت کنیم. اکنون منتظر جواب از سوی اتجادیه جهانی هستیم.

 در کنار آن با پاول بوران مربی سابق تیم ملی می خواهیم صحبت کنیم که اگر امکان برگزاری اردو در سوئیس نبود در چک اردو داشته باشیم. در کل حتما در اروپا اردو خواهیم داشت چون ۲۱ مسابقه در اروپا برگزار می‌شود که اگر در آن شرکت کنیم خیلی خوب است.

سلگی در مورد تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی کوهستان گفت: قرار است پریموش مربی قبلی کوهستان ۱۶ اسفند به ایران بیاید و مذاکراتی را با او داشته باشیم و در صورت توافق دوباره همکاری داشته باشیم.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *