گزارش سایت اسپوتنیک از محبوبیت اسلک لاین در ایران


اسلک لاین

سایت خبری ‌اسپوتنیک در گزارشی به فراگیر شدن ورزش "اسلک لاین" در ایران و علت آن پرداخت.

به‌ گزارش ‌سادس، سایت خبری اسپوتنیک از فراگیر شدن و محبوبیت ورزش “اسلک لاین”(بند لغزی) در ایران خبر داد و با برخی از اعضای گروه “اسلک لاین” ایران مصاحبه‌ای انجام داد.

در گزارش این سایت آمده است:

“اسلک لاین” فعالیت ورزشی است که اخیرا در ایران محبوب شده است. ورزشکاران اسلک لاین بر روی یک طناب به نام اسلک که به دو طرف آن به درخت یا میله بسته می‌شود، راه می‌روند. سامان جوینده، عضو گروه اسلک لاین ایران درباره این بازی با اسپوتنیک صحبت کرده است: ” من حدود 10 سال است که صخره نوردی می‌کنم. در فیلم‌های ورزشی از وجود اسلک لاین آگاه شدم. دوستم من را به انجام اسلک لاین تشویق کرد. حدود سه سال است که به صورت حرفه‌ای این ورزش را انجام می‌دهم. اسلک لاین به عنوان یک ورزش در ایران شناخته شده است اما فدراسیونی ندارد. ‌”

اسپانسرهای خارجی به ورزشکاران تجهیزات این ورزش را می‌دهند. یک انجمن اسلک لاین آماتور در ایران وجود داشته است که در این انجمن اطلاعاتی درباره این ورزش رد و بدل می‌شد و گروه با هم تمرین می کرده‌اند.

سامان معتقد است که اسلک لاین نیاز به تمرکز قدرت بدنی و ذهنی دارد اما آن چه که مهم است اراده فرد است . او در این باره می‌گوید: “هر جوان ایرانی با هدف خاص خودش این ورزش را انجام می‌دهد. برای من لذت بردن از آن مهم است. زمانی که حرکات پیچیده‌تری را انجام می‌دهم احساس لذت بیشتری می‌کنم.”


 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *