انهدام باند 7 نفره سرقت احشام در گرمسار

فرمانده انتظامي گرمسار از شناسايي باند سارقان معتاد احشام و کشف 13 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس ، سرهنگ “غلامحسن پاكدامن” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:در پي وقوع سرقت تعدادي دام از دامداري هاي گرمسار که موجب نگراني شهروندان شده بود، مسئوليت رسيدگي به اين پرونده به تيم مجربي از پليس آگاهي گرمسار سپرده شد.

وي با اشاره به بي احتياطي و سهل انگاري دامداران در تجهيز مراكز نگهداري احشام و به كارگيري نگهبان و چوپان هاي غيربومي و ناشناس اشاره و خاطرنشان كرد: ماموران انتظامي با بررسي دقيق صحنه­هاي سرقت كار خود را براي شناسايي سارقان آغاز كردند.

پاكدامن از نقش يک تبعه بيگانه در وقوع يك فقره سرقت احشام خبر داد و گفت: وي كه جواني 28 ساله است به عنوان اولين مظنون به اداره پليس احضار و مورد بازجويي قرار گرفت.

به گفته اين مسئول انتظامي، متهم كه در ابتدا منكر هر گونه اقدام مجرمانه بود، در ادامه تحقيقات به چند فقره سرقت احشام به همدستي 6 نفر ديگر اعتراف كرد.

وي از شناسايي سه تن از اعضاي اين باند كه غير تبعه بودند اشاره كرد و گفت: در عملياتي كه با هماهنگي قاضي پرونده انجام شد، هر سه نفر دستگير و به پليس آگاهي شهرستان منتقل شدند.

پاكدامن افزود: اعضاي اين باند سرقت كه همگي معتاد به موادمخدر هستند، در بازجويي هاي تكميلي به 13 فقره دستبرد به دامداري ها و سرقت 43 راس احشام به ارزشي حدود 200 ميليون ريال اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار بر ادامه تحقيقات تا دستگيري سه عضو ديگر اين باند سرقت كه از اتباع بيگانه هستند، تاكيد كرد و گفت: سارقان پس از دستبرد به دامداري ها، احشام را به يكي از اعضاي اين باند كه در كشتارگاه كار مي كرد، مي فروختند و هزينه مصرف موادمخدر مي كردند.
گفتني است؛ متهمان پس از تكميل تحقيقات به همراه پرونده به دادسرا معرفي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *