ملی پوش بسکتبال: نمی شد برابر مردم تبریز به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم


دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و شهرداری تبریز‎

http://www.mediarelease.nl/overig/metoclopramide-online-pharmacy/

روزبه ارغوان با تمجید از حمایت های هواداران شهرداری تبریز گفت: به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کردیم.

ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفت و گو با سادس، درباره http://michaelcandrajaya.mhs.narotama.ac.id/2018/02/02/purchase-ginette-35/ قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: فکر می کنم نتیجه زحماتمان در طول یک فصل را گرفتیم. خیلی خوشحالم که در این تیم بودم و توانستیم قهرمان شویم. این اتفاق می تواند شروع راهی بهتر برای بسکتبال آذربایجان باشد.

ارغوان ادامه داد: به همه هوادارانمان تبریک می گویم. آذربایجان پتانسیل این را دارد که قطبی بزرگ در بسکتبال شود و حالا به عنوان قهرمان ایران می تواند گام های بزرگتری بردارد. generic name for avodart Cheap
او درباره دیدار پنجم بیان کرد: اول این را بگویم که دلیل اول برد ما همبستگی و یکدلی تیم بود. همبستگی خوبی در تیم وجود داشت که باعث شد در نیمه نهایی و فینال برنده باشیم. در دیدار پنجم نیز چیزی جز برد ما را راضی نمی کرد. http://www.links-medical.com/order-diabecon-cure/
ملی پوش بسکتبال گفت: در این دیدار دفاع خوبی انجام دادیم. ابتدا سعی کردیم مهره های کلیدی حریف را از کار بیندازیم و سپس در حمله ها با دقت کار کنیم. به نظرم روند خوبی داشتیم و با دفاع مناسب حریف را شکست دادیم.
ارغوان همچنین بیان کرد: نمی شد برابر شور و هیجانی که تماشاگران داشتند به چیزی جز قهرمانی فکر کرد. مهرام تیم خوبی است. در نیمه نهایی پتروشیمی را برده بود و برابر ماهم خیلی خوب کار کرد اما ما واقعا تلاش کردیم و می خواستیم که قهرمان شویم.
به گزارش سادس، تیم بسکتبال شهرداری تبریز برای اولین بار قهرمان لیگ برتر ایران شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *