کشف 20ميليارد ريال کالاي قاچاق در شرق استان تهران

فرمانده انتظامي استان از کشف پنج دستگاه لودر قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال در شهرستان ورامين خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار”عبدالرضا ناظري” فرمانده انتظامي شرق استان تهران گفت : در راستاي اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق كالا و ارز و در پي دريافت خبري مبني بر تخليه و دپو لودر قاچاق در يک پارکينگ عمومي رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي با اشاره به احراز صحت و سقم خبر افزود: با اخذ دستور مقام قضائي، محل دپوي محموله مذکور در سطح شهر ورامين شناسايي و کارآگاهان به پارکينگ مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي صورت گرفته پنج دستگاه لودر کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش اين لودرهاي قاچاق، 20 ميليارد ريال برآورده شده است.

سردار ناظري با اشاره به اينکه ماموران در بررسي هاي اوليه دريافتند يک شرکت تهيه ماشين آلات معدني پس از وارد کردن دستگاه هاي موصوف در تهران ، توسط افراد ماهر اقدام به بستن قطعات به همديگر مي کردند افزود:با حضور به موقع ماموران ، آنها موفق به راه اندازي لودرها نشده اند.

اين مقام انتظامي يادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا ابعاد و جوانب مختلفي دارد و دستگاه هاي مختلفي در اين حوزه مسئولند، طبيعتاً بخشي که مربوط به ناجا است با جديت دنبال مي شود و مي طلبد ساير دستگاه هاي مسئول هم بيش از پيش به وظايف خود عمل کنند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران در پايان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامي استان به صورت جدي در زمينه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعال بوده و افزايش کشفيات، گوياي تلاش شبانه روزي نيروي انتظامي است و کماکان به اين تلاش خود ادامه خواهد داد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *