ملی‌پوش تکواندو: برای حضور در گرندپری تلاش می‌کنم


تکواندو بازی های داخل سالن آسیا- عرفان ناظمی

ملی‌پوش تیم تکواندوی دانشگاه آزاد گفت: برای حضور در مرحله دوم و سوم گرندپری سال آینده تلاش می‌کنم.

عرفان ناظمی در گفت و گو با سادس، پس از شکست تیم تکواندوی دانشگاه آزاد در مصاف با تیم کن Pills Cheap گفت: حدود چهار روز پیش از مسابقات گرنداسلم به ایران آمدیم و باید بگویم که این تورنمنت بسیار سنگین بود. بعد از این رقابت‌ها هم بلافاصله در لیگی حاضر شدیم که سطح آن مثل مسابقات جهانی است. کار سختی داشتیم و متاسفانه خستگی فیزیکی و روحی دلیل عملکرد ضعیف تیم ما بود.

او با بیان اینکه باخت مقابل تیم کن دلیلی برای موفق نشدن تیم دانشگاه نیست، Order توضیح داد: در این بازی خسته بودیم و مقابل تیم کن نتوانستیم موفق ظاهر شویم اما این اتفاق چیزی از توانای‌های تیم ما کم نمی‌کند، تیم خوبی داریم. سعی می‌کنیم هفته بعد تیم قدرتمند شهرداری ورامین را ببریم و باز هم صدر جدول را برای خود نگه داریم.

دارنده مدال طلای تکواندوی بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی، در مورد برنامه‌های آینده خود گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های من این است که در لیگ موفق ظاهر شوم تا نظر سرمربی تیم ملی online را جلب کنم و با کسب امتیازات، خودم را برای مسابقات گرندپری آماده کنم. فکر می‌کنم با کمک خداوند از اواسط سال بعد و در گرندپری‌های سوم و چهارم به ترکیب تیم برسم.

او ادامه داد: البته المپیک ۲۰۲۰ و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هم مدال معتبری دارند himalaya ayurslim capsules buy online و از نظر مالی هم برای ورزشکاران مفید هستند، امیدوارم بتوانیم تنایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

ناظمی در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان تکواندوی ایران می‌توانند در این مسابقات به مدال برسند؟ توضیح داد: به طور صد در صد می‌توانم از شانس Cheap مدال آوری تکواندوکاران ایران صحبت کنم. اگر بازی‌های ملی‌پوشان ایران را ببینیم قطعا متوجه توانایی‌های بالای آن‌ها می‌شویم. در برخی مواقع هم بدشانسی باعث می‌شود ایرانی‌ها به مدال نرسند که ان‌شاءالله در سال آینده اینگونه نباشد.

ملی‌پوش Order تکواندوی ایران در پایان گفت: تکواندوکاران ایران چیزی از رقبای خارجی خود کم ندارند و سطح تکواندوی ایران بسیار بالا است. از مردم می‌خواهم برای ما دعا کنند تا با کسب پیروزی و مدال جواب آن‌ها را بدهیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *