پورجلالی: تنها 10 درصد جایگاه تماشاگران به شهرداری ورامین داده می‌شود


لیگ برتر والیبال - پیکان - پارسه - سعید معروف

سرپرست خانه والیبال درباره بازی شهرداری ورامین و پیکان که روز دوشنبه به میزبانی پیکان برگزار خواهد شد، گفت‌: طبق قانون و آیین‌نامه‌ سازمان لیگ، تیم شهرداری ورامین که مهمان این رقابتهاست، تنها 10درصد از جایگاه تماشاگران را می تواند به خود اختصاص دهد و از ورود تماشاگران اضافی جلوگیری به عمل خواهیم آورد.

میثم پورجلالی در گفت‌وگو با سادس، اظهار کرد: طبق قانون و آیین‌نامه‌ سازمان لیگ برتر والیبال و مصوبه شورای عالی در بازی بین دو تیم شهرداری ورامین و پیکان که روز دوشنبه به میزبانی پیکان برگزار خواهد شد، شهرداری ورامین که مهمان این رقابت هاست تنها حق فروش 10 درصد بلیت‌های این دیدار به تماشاگران خود را دارد. ضمن این که بلیت فروشی تنها از طریق باشگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد، نه از طریق خانه والیبال.

وی گفت‌: خانه والیبال گنجایش 1800 نفر هوادار دارد که بر این اساس پیکان که میزبان این رقابتهاست، حق فروش 90 درصد از بلیت‌های این دیدار را به هواداران خود دارد و شهرداری ورامین تنها 10 درصد حق بلیت فروشی به هواداران خود خواهد داشت.  

پورجلالی در پایان در پاسخ به این پرسش که اگر شهرداری ورامین بخواهد تعداد بلیت‌های بیشتری را بر خلاف آیین‌نامه‌ و اساسنامه سازمان لیگ در اختیار هواداران خود قرار دهد، سازمان لیگ چه برخوردی با این تیم خواهد داشت؟ خاطر نشان کرد: اگر این باشگاه بخواهد تعداد بلیت‌های بیشتری را براساس ظرفیت‌های اعلام شده به هواداران خود بفروشد و یا تماشاگران این باشگاه به صورت خودجوش برای تماشای این دو دیدار به خانه والیبال مراجعه کنند، طبق قانون و اساسنامه سازمان لیگ از ورود تماشاگران شهرداری ورامین جلوگیری به عمل خواهیم آورد زیرا این بر خلاف اساسنامه و قوانین سازمان لیگ است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *