"پلیس" متکی به قانون است/انقلاب ایران، جهان را تحت تاثیر قرار داد


رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: پلیس می تواند با حضور قاطعانه و مهربانانه در متن جامعه، امنیت را تضمین کند.

به گزارش سادس، سردار محمد شرفی در همایش تخصصی روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان گیلان که با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد و همه جهان را تحت تاثیر قرار داد.

وی، امنیت را پایه و اساس همه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و افزود: در نظام نوین جهانی اگر ملتی بتواند با تمسک به ابزار و شرایط در مقابل تهدیدهای Pills داخلی و خارجی مقاوم باشد، آن ملت به ثبات و آرامش خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه جوان‌های ایرانی هنوز هم دنباله‌روی ارزش‌های انقلاب هستند، تصریح کرد: شخصیت‌هایی مثل شهید حججی برای Buy دفاع از ارزش‌های اسلامی لباس رزم پوشیدند و جان خودشان را نثار آیین مقدس اسلام کردند.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه Cheap مردم پشتیبانان بزرگ جمهوری اسلامی هستند، افزود: دشمن در راه ایجاد فاصله بین مردم و نظام، مستاصل شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیکاری، فقر و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را از عوامل تهدیدکننده امنیت دانست و تصریح کرد: پلیس می‌تواند با حضور قاطعانه و مهربانانه در متن جامعه، امنیت Cheap را تضمین کند.

وی، همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را برای برقراری و حفظ امنیت ضروری دانست و افزود: روزآمدی تکنولوژی در نهادهای مختلف، نقش برجسته‌ای در مدیریت افکار عمومی دارد.

وی پیش‌بینی و تشخیص به موقع مسائل دامنه‌دار اجتماعی را از الزامی‌ترین ویژگی‌های پلیس برشمرد و گفت: با پیش بینی دقیق می‌توان از رقم خوردن بحران‌های مختلف جلوگیری کرد.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه پلیس متکی به قانون است، تصریح کرد: پلیس باید قانون را مقتدرانه اما Buy مودبانه اجرا کند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *