مرادی: دنبال گرفتن سهمیه المپیک نوجوانان برای بانوان هستیم/ تایید لباس بانوان باید حل می‌شد


Order purchase cardizem cd Order علی مرادی

http://constec.com.ar/?p=12355

رییس فدراسیون وزنه‌برداری از تلاش برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان در بخش بانوان خبر داد.

به‌ گزارش ‌سادس، علی مرادی صبح یک‌شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه اولین رکوردگیری بانوان وزنه‌بردار، درباره برگزاری نخستین رکوردگیری وزنه‌برداری بانوان و این که چقدر این کار به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت‌: من فرد عملگرایی هستم و تلاش می‌کنم پشتوانه‌های وزنه‌برداری بانوان را بسازم. کار به صورت جدی انجام می‌گیرد و بسیار امیدوارم که ظرفیت‌های این رشته ورزشی را در بخش بانوان مضاعف کنیم. به امید خدا و با حمایت‌هایی که مجموعه کشور از بانوان دارند بتوانیم حمایت هر چه‌ بیش‌تری از دختران وزنه‌بردار داشته باشیم تا بتوانند به شایستگی برسند.

Order Pills

مرادی در پاسخ به این پرسش که مراحل تایید لباس دختران وزنه‌بردار در داخل ایران طولانی شده است و چه زمانی قرار است که نهایی شود؟ تاکید کرد: مراحل نهایی آن دارد طی می‌شود. البته تا الان باید این مساله حل می‌شد. کار گروهی در وزارت ورزش و جوانان کار تایید لباس‌ها را انجام می‌دهد و امیدواریم که هر چه‌ سریع‌تر این موضوع را نهایی کند، چون زمانی نداریم.

مرادی در ادامه‌ از تلاش برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان در بخش بانوان، خبر داد و گفت‌: ما به دنبال کسب سهمیه بانوان در المپیک نوجوانان هستیم. ما در حال‌ حاضر دو سهمیه در بخش پسران داریم و این که به کسب مدال طلا هم امیدوار هستیم، اما در بخش بانوان فعلا برای‌مان حضور مهم است و کم کم جلو می‌رویم. از این رو در نظر داریم استعدادهایی را از این رکوردگیری را شناسایی کنیم و کلاس‌های آموزشی را برایشان در حاشیه جام فجر داشته باشیم. هم‌چنین برنامه‌های برون مرزی آن‌ها را در شورای برون مرزی پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم تاییدیه آن را بگیریم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری  با اشاره به یکی از دختران حاضر در رکوردگیری، گفت‌: الناز باجلانی وزنه‌برداری است که امیدواریم بتواند در سطح بین‌المللی حاضر شود و حتی اولین مدال زنان ایران را نیز در وزنه‌برداری بگیرد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که برای گرفتن بودجه در بخش بانوان چه برنامه‌ای دارید؟ گفت‌: ما برنامه‌های خود را اعلام می‌کنیم و امیدوارم که کارشناسی شود و مثل هر سال شعاری برخورد نشود، چون کار بزرگی دارد انجام می‌شود و باید حمایت شویم. مهم‌ترین حمایت نیز حمایت مالی است. امیدوارم که در برنامه‌ریزی ارزشیابی که وزارت ورزش و جوانان در مورد فدراسیون‌ها دارد این موضوع یعنی بحث راه‌اندازی وزنه‌برداری بانوان هم کارشناسی شود و حمایت شود. به‌ هر حال راه‌اندازی خودش هزینه‌های زیادی را می‌طلبد.

انتهای پیام

Pills

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *