کاتای تیمی ایران با شکست مالزی به مدال برنز رسید


Purchase کاراته

تیم کاتای تیمی مردان ایران در آخرین روز رقابت های کاراته وان پاریس به مدال برنز رسید.

Cheap Pills

به گزارش سادس، در سومین و آخرین روز از رقابت های کاراته وان پاریس تیم کاتای مردان ایران با ترکیب ابولفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند برای کسب مدال برنز  به روی تاتامی رفت. ملی پوشان ایران در دیدار رده بندی با نتیجه ۳ بر ۲ مالزی را شکست دادند و به مدال برنز رسیدند. در بخش کاتای انفرادی نمایندگان ایران در روز گذشته شکست خوردند تا امروز نماینده‌ای در این بخش نداشته باشیم.

*نتایج کاتای ایران در رقابت های کاراته وان پاریس:
در روز نخست رقابت ها کاتای تیم مردان ایران با ترکیب ابولفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند در دور نخست تیم فرانسه را ۵ بر صفر شکست داد اما در دور دوم ۳ بر ۲ مقابل اسپانیا شکست خورد تا امروز یکشنبه برای کسب مدال برنز با مالزی دیدار کند.

Buy

در دومین روز نیز امیر بهادر تدین در دور نخست به مصاف سلمان الموسوی از تیم فدراسیون جهانی رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید، دور دوم ۵بر صفر مغلوب علی صاف اوغلو از ترکیه شد و با شکست نماینده ترکیه در دور بعد امیر بهادر تدین نیز از دور رقابت ها کنار رفت تا بدون مدال فرانسه را ترک کند.
ابوالفضل شهرجردی نیز در دور نخست ۴ بر یک مغلوب جیانلوکا گالو از ایتالیا شد و با شکست کاتاروی ایتالیایی شهجردی نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

buy nasonex 50 mcg

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *