تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی


رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر سازوکار تعیین شهریه مدارس غیردولتی و در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

مجتبی زینی وند در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: برای سال آینده ساز و کاری در نظر گرفتیم و کارگروهی در سطح منطقه تعیین کردیم که شهریه را با توجه به مقتضیات منطقه مشخص کند.

وی افزود: اگر موسس به شهریه معترض بود می‌تواند مراتب اعتراض خود را به شورای نظارت استان و در نهایت به شورای نظارت مرکزی Pills اعلام کند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای میان آموزش و پرورش منطقه  و موسس مدرسه غیردولتی منعقد خواهد شد که موسس حتما باید به آن شهریه عمل کند گفت: قبلا این فرآیند وجود نداشت و امسال برای آنکه موسسان را به دریافت مبلغی که معین http://subur-ceramic.com/2018/02/02/cheap-ophthacare-from-himalaya/ شده مقید کنیم این سازوکار را در نظر گرفتیم.

زینی وند در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند voltaren emulgel priceline گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وی درباره نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی و بکارگیری نیروهای متخصص در این مدارس عنوان کرد: ماموریتی به مناطق داده شده که حتما عملکرد مدارس را رصد کرده و بازدیدهایی از آنها داشته باشند. اگر مدارسی شهریه اضافه از والدین دریافت کنند حتما Pills پیگیری و برخورد مناسب با قانون با متخلف صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت را از دو سه سال پیش شروع کردیم گفت: اطلاعات افرادی که در مدارس غیردولتی تدریس می‌کنند در Purchase سامانه‌ای ثبت می‌شود و اکنون نیروهای غیرمرتبط در مدارس کمتر حضور دارند. همچنین برای معلمان مدارس غیردولتی دوره‌های ضمن خدمت تدارک دیده می‌شود و اعتبار سنجی و توانمندسازی معلمان را دنبال می‌کنیم.

انتهای order grifulvin پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *