آقای دبیر، صمد حالا کمک بزرگی است؟


تیم ملی بسکتبال

علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال که در یکی دو سال گذشته از غیبت صمد نیکخواه بهرامی در تیم ملی حرفی نمی‌زده اکنون هوادار حضور کاپیتان سابق در تیم ملی شده‌ است.

به گزارش سادس، پس از اختلاف‌هایی که در تیم ملی بسکتبال ایجاد شده‌بود باوئرمن آلمانی با حمایت رییس سابق فدراسیون به بهانه جوان‌گرایی چند بازیکن از نسل طلایی را از ترکیب تیم ملی خارج کرد که اصلی‌ترین آن صمد نیکخواه بهرامی بود. کاپیتان سابق تیم ملی به اردوها دعوت نمی‌شد و هربار با بهانه جوان‌گرایی روبه رو می‌شد اما حالا که مشحون از بسکتبال رفته خبر از بازگشت لژیونر در ترکیب شده اما نکته جالب تغییر موضع‌های جالب توجه است.

علی توفیق دبیر محمود مشحون در فدراسیون بسکتبال که هنوز هم به کارش در فدراسیون ادامه می‌دهد در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده که صمد نیکخواه بهرامی می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی باشد. او اعلام کرده که تیم ملی در غیاب حدادی به کاپیتانی مقتدر نیاز دارد که نیکخواه توانایی این کار را دارد اما سوال اینجاست که علی توفیق چرا اکنون به این نتیجه رسیده و در یکی دو سال قبل حرفی از توانایی‌های کاپیتان سابق نمی‌زد؟

متاسفانه با تغییر مدیریت در بسکتبال خیلی‌ها مواضع خود را تغییر داده‌اند و به یکباره در اندیشه کمک به رییس جدید هستند و به نظر می‌رسد علی توفیق دبیر محمود مشحون نیز قبلا با تفکر رییس سابقش موافق بود و حالا با سیاست‌های جدید بسکتبال همراه شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *