تسلیت شورای شهر بابت درگذشت دبیر سادس

سخنگو و عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل سادس، درگذشت علیرضا تلیانی ـ دبیر میراث فرهنگی سادس ـ را تسلیت گفت.

علی اعطا با ارسال پیامی به علی متقیان، مدیر عامل پایگاه خبری دانشجویان ایران درگذشت زنده‌یاد علیرضا تلیانی، دبیر سادس را تسلیت گفت.

وی در این پیام اعلام کرد:

«درگذشت ناگهانی زنده‌یاد علیرضا تلیانی خبرنگار و دبیر توانمند و سخت‌کوش پایگاه خبری سادس موجب اندوه فراوان شد؛ اینجانب درگذشت این همکار گرانقدر را به خانواده داغدیده ایشان، همچنین به همکاران ارجمند سادس و جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و از پیشگاه پروردگار برای آن مرحوم آمرزش الهی و برای بازماندگان محترم صبر و سلامتی و برای جنابعالی و همکاران طول عمر و عزت توام با توفیق خدمت به ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.»

علیرضا تلیانی بامداد روز دوشنبه (۱۱ دی‌ماه) به‌ علت ایست قلبی در منزل درگذشت.

تلیانی متولد ۱۳۶۱/۱۱/۲۷ بود و از تاریخ ۱۳۸۳/۰۵/۰۱ به عنوان مترجم، کار خبری خود را با سادس آغاز کرد و شروع دبیری خبر او به اول اسفندماه ۱۳۹۱ برمی‌گردد. او دبیری سرویس‌های خبری «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» و «دین و اندیشه» سادس را بر عهده داشت.

مراسم ترحیم این دبیر خبر در سادس روز جمعه (۱۵ دی‌ ماه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین تهران برپا خواهد بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *